רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
רונן אהרוני (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רונן אהרוני: "שמח שמועצת העיר קיבלה עקרונית את הצעתי למתן חניה בחינם בימי שישי לתושבי רחובות"

הצעתו של חבר מועצת רחובות רונן אהרוני, לאפשר חניה בחינם לתושבי העיר בכחול לבן בימי שישי, הועברה לבחינת ועדת החניות שבה הוא משמש כחבר. אהרוני: "אמשיך לייצג נאמנה את תושבי העיר בוועדה ואף אציע להרחיב את נושא החניה בחינם בשאר ימות השבוע"

פורסם בתאריך: 14.11.19 11:39

-->

הצעתו של חבר מועצת רחובות רונן אהרוני, לאפשר חניה בחינם לתושבי העיר בכחול לבן בימי שישי, הועברה לבחינת ועדת החניות בראשות חבר המועצה פנחס הומינר, ושבה חברים בין היתר גם חבר המועצה אבי קינד, ראש אגף התנועה והחניות ליאור שוקרי, ואהרוני עצמו.

אהרוני, שהביע שביעות רצון מההחלטה, הבטיח לקדם את הנושא בוועדה וסיכם: "אני שמח שמועצת העיר קיבלה עקרונית את הצעתי למתן חניה בחינם בימי שישי לתושבי העיר רחובות, והעבירה את הדיון לוועדת החניה בה אני חבר. אמשיך לייצג נאמנה את תושבי העיר בוועדה ואף אציע לחבריה להרחיב את נושא החניה בחינם בשאר ימות השבוע. אני מודה לראש העיר ולחברי המועצה על ההחלטה העקרונית החשובה שהתקבלה".

הצעתו של אהרוני הוגשה לאישור המועצה במסגרת יוזמת 'קול הרחובותיים', שבה חברי סיעת 'רחובותי' היושבים באופוזיציה משמיעים את קולם של תושבי רחובות שמעבירים אליהם פניות אישיות, או באמצעות פוסטים ציבוריים ברשתות החברתיות שבהם הם מתויגים. את ההצעה בדבר החניה בימי שישי העלה בפייסבוק תושב העיר והפעיל החברתי דן חממי.

דן חממי

דן חממי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר