כיפת ברזל בפעולה (צילום ארכיון: אילן אסייג)
כיפת ברזל בפעולה (צילום ארכיון: אילן אסייג)

אזעקה נשמעה ברחובות בעקבות חיסול בכיר ג'יהאד איסלאמי בעזה

צה"ל תקף הלילה (שלישי) מבנה ברצועת עזה שבו שהה בהא אבו אל-עטא, מפקד החטיבה הצפונית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. לפני השעה שש בבוקר נשמעו אזעקות ביישובי לכיש ועוטף עזה, באשדוד, בגדרה ובחלקים מרחובות

פורסם בתאריך: 12.11.19 06:01

-->

צה"ל תקף הלילה (שלישי) מבנה ברצועת עזה שבו שהה בהא אבו אל-עטא, מפקד החטיבה הצפונית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי. שני בני אדם נהרגו בתקיפה, ובהמשך אישרו בעזה כי הוא ביניהם. לפני השעה שש בבוקר נשמעו אזעקות ביישובי לכיש ועוטף עזה, באשדוד, בגדרה ובחלקים מרחובות.

לא ידוע על נפילות או על נפגעים באזור.

נכון לשעה 6:00 בבוקר הנחיות פיקוד העורף כוללות: התכנסויות ואירועים עד 1,000 איש בשטח פתוח וללא מגבלות בשטח סגור. לא יתקיימו לימודים במבנים יבילים / בנייה קלה.

מעיריית רחובות נמסר: "גורמי החירום והביטחון בעיריית רחובות דרוכים וערוכים לאור המתיחות בדרום. יש לנהוג בהתאם להנחיות פיקוד העורף לאזור ההתרעה שלנו: יתקיימו לימודים כרגיל. לא יתקיימו לימודים במבנים יבילים ובבנייה קלה. לכל התלמידים הלומדים בכיתות אלו יימצא פתרון חלופי במבנה רגיל היום, ולכן עליהם להגיע כרגיל לבית הספר/ גן. לא תהיה התכנסות של מעל 1,000 איש בשטח פתוח – תחת קורת גג אין כל מגבלה.

"במקרה של אזעקה אנו מזכירים כי זמן ההגעה למרחב המוגן הינו 90 שניות, ויש לשהות בו 10 דקות. אנו מוגדרים בדיווחי התקשורת כאזור התרעה ״רחובות״. אנא תשומת לבכם להגדרה זו בפרסומים בתקשורת בעת אזעקה. אנא הקפידו לשמור על הנחיות ההתגוננות. מוקד 106 עומד לרשותכם 24/7 במספר קווי 089392444 או בווטסאפ בלבד במספר 0508806106".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר