העבודות לחידוש פסאז' השקם
העבודות לחידוש פסאז' השקם

פסאז' השקם מתחדש ותושבי רחובות מוזמנים לקחת חלק בעיצובו

לראשונה תושבי רחובות מוזמנים לקחת חלק בעיצוב חזות העיר, בשדרת בני ברית המוכרת כפסאז' השקם. המזרקה הישנה במקום פורקה וכעת מבקשים בעירייה להתקין במקום צילומים מנופי העיר שתושבים צילמו

פורסם בתאריך: 4.11.19 10:26

-->

שדרת בני ברית ברחובות מוכרת לתושבי העיר כפסאג' השקם המיתולוגי. מדי יום עוברים במקום אלפי אנשים בדרכם לרחוב הרצל או לרחוב אחד העם. עם הזמן חזות המקום התבלתה ובמקום עמדה מזרקה ישנה אשר מושבתת בשנים האחרונות בשל תקלות שונות.

באגף חזות העיר, יחד עם אגף גנים ועיצוב הסביבה ואגף התשתיות, החליטו לחדש את השדרה ובשבועות האחרונים פורקה המזרקה הישנה ונבחנו דרכים שונות לחדש את מראה השדרה ולרענן אותו בצורה האופטימלית ביותר. לבסוף הוחלט כי במקום יוצבו לוחות מתכת שעליהם יודפסו תמונות נוף ואווירה שיעבירו את הנופך המיוחד של העיר רחובות. במקום תוצב גם פרגולה וכיסאות מתאימים אשר יאפשרו לעוברים במקום, או למי שרוצים ליהנות מהצילומים במקום. לשבת.

היות והמקום מיועד לתושבים, התושבים עצמם מוזמנים לקחת חלק בעיצובו ולשלוח כמה שיותר צילומים של מקומות בעיר רחובות אשר צולמו על ידם. בתמונות יכולים להופיע נופים בעיר, שטחים פתוחים או פארקים, בתים מיוחדים, גינות וכל תמונה אשר תייצג את יופייה של העיר.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "החלטנו לחדש את מראה השדרה ולפרק את המזרקה שהפכה למפגע סביבתי ואסתטי בליבה של העיר. באמצעות חידוש המקום אנחנו מתכננים לייצר מרחב ציבורי עם מראה חדשני לטובת התושבים, שהתושבים לקחו חלק בעיצובו. אני מזמין את התושבות והתושבים לשתף אותנו בתמונות יפות של העיר בהקדם, כדי שנוכל להשלים את הפרויקט על הצד הטוב ביותר".

יש לשלוח תמונות שלהן יש לשולח/ת את זכויות היוצרים הבלעדיות. התמונות הנבחרות יוצבו במרחב הציבורי עם קרדיט לצלם/ת. את התמונות יש לשלוח עד יום ראשון ה-17.11 בשעה 13:00 לידי אפרת דסקלו במייל [email protected] עם פרטי הצלמ/ת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלחנן כהן

    ומה עם ההוצאה ששילמנו עבור המזרקה?, מה ישן בה בדיוק ? ,היא בערך בת 8 שנים. זה שהעירייה לא רצתה להפעיל אותה בגלל הוצאת חשמל הפך את המזרקה לישנה. מה שבטוח עכשיו נוכל לעבור בצורה ישרה מאשר בזווית מעגלית טיפוסית .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר