חנוכת המשכן החדש של מחלקת הקליטה ברחובות
חנוכת המשכן החדש של מחלקת הקליטה ברחובות

מחלקת הקליטה של עיריית רחובות עברה למשכנה החדש ברחוב הנביאים

מחלקת הקליטה בעיריית רחובות ערכה טקס חנוכה במשכנה החדש ברחוב הנביאים. ראש העיר רחמים מלול: ״כך ראוי לקבל את פני העולים החדשים המסתייעים בשירותי המחלקה״

פורסם בתאריך: 8.11.19 08:11

-->

מחלקת הקליטה בעיריית רחובות עברה למשכנה החדש ברחוב הנביאים. טקס החנוכה נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק הקליטה זהר בלום, מנכ״ל העיריה דורון מילברג, מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה, מנהל האגף המוניציפלי צביקה מדהלה, וחברי המועצה לשעבר יפים זאיקה, שיזם וקידם את מעבר המחלקה למשכנה החדש, וד"ר מרה קנבל.

מחלקת הקליטה פועלת על מנת לסייע ולהעניק שירות לעולים החדשים והוותיקים תושבי העיר. בחודשים אחרונים הגיעו לרחובות משפחות עולים המונות עשרות תושבים ותושבות. עבודת ה"שיווק" של העיר רחובות לעולים החלה עוד בחו"ל, בסמינרים למיועדים לעלייה שבהם השתתפה מנהלת מחלקת הקליטה העירונית, אילנה תבוריסקי. במהלך ימי הסמינרים במספר מדינות, היא חשפה את העיר, הציגה את יתרונותיה ואת שיתופי הפעולה של העירייה עם מעסיקים פוטנציאליים. כתוצאה ממאמצי השיווק שלה, רק לאחרונה 41 עולים בחרו להגיע לרחובות. המחלקה עורכת עבורם אירועי גיבוש והיכרות וחלק מהעולים כבר נכנסו למעגל העבודה, כולם כבר מצאו דירות ברחובות ונרשמו ללימודי עברית באולפן. הם סיירו בישראל ועברו סדנאות על מנת להקל עליהם את הקליטה בארץ ולצמצם את הפערים התרבותיים והחינוכיים בין מה שהכירו בחו"ל לבין ישראל.

ראש העיר רחמים מלול: ״אני שמח וגאה מאוד לחנוך את המשכן החדש כאן, שהוא יפה יותר מהמשכן הקודם. כך ראוי לקבל את פני העולים החדשים המסתייעים בשירותי המחלקה. זה יהיה מקום של דאגה לעולים, שינגיש להם היטב את החיים בעיר ובארץ כתושבים חדשים״.

ראש העיר ועולים חדשים בטקס

ראש העיר ועולים חדשים בטקס

 

מ"מ ראש העירו מחזיק תיק הקליטה, זהר בלום: "כפי שהבטחנו, מחלקת הקליטה עברה למבנה ראוי ומושקע על מנת שתוכל לשרת נאמנה את העולים שבחרו ברחובות כעיר מגוריהם. נמשיך להשקיע במחלקה כדי להעניק להם את השירות הטוב ביותר״.

מנהלת מחלקת הקליטה בעיריית רחובות, אילנה תבוריסקי: "זהו רגע מרגש עבורנו, חיכינו לו הרבה זמן והשקענו משאבים רבים לקראת המעבר למשרדים החדשים. אני רוצה להודות לכל מי שסייע לנו: לראש העיר רחמים מלול, למחזיק התיק מ"מ ראש העיר זוהר בלום, למנכ״ל העיריה ומנכ״ל החברה העירונית, לצביקה מדהלה ולחברי המועצה לשעבר יפים זאיקה וד"ר מרה קנבל שתמכו בנו לאורך כל הדרך. תודה רבה לצוות הנפלא שלי״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר