מופע הזיקוקים ברחובות
מופע הזיקוקים ברחובות

חגיגות 130 לרחובות: בואו להציע לוגו וסלוגן

בימים אלה יצא קול קורא לאנשי פרסום להציע הצעות לעיצוב לוגו ויצירת סלוגן לחגיגות 130 לרחובות

פורסם בתאריך: 3.11.19 06:44

-->

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות לתרבות ספורט ונופש בע"מ החלו את ההכנות לקראת חגיגות שנת ה-130 להקמת העיר רחובות. במועצת העיר הוקמה ועדה ציבורית המורכבת מאנשי מקצוע ומחברי מועצה שיובילו את ארגון החגיגות, בראשות חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם. עמרם, יחד עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה כבר ערכו מספר ישיבות לבחינת הצעות רלוונטיות שיוצגו בפני הוועדה להחלטתה.

בימים אלה מפרסמות העירייה והחברה העירונית קול קורא לקבלת הצעות מקוריות ליצירת לוגו וסלוגן, אשר ילוו את כלל הפרסומים והאירועים של החגיגות לאורך השנה כולה. על הלוגו להיות צבעוני במידה ולבטא את המאורע החגיגי ואת רוחה ואופייה של העיר. על הסלוגן להיות קצר וקליט. את ההצעות יש לשלוח לדוברות העירייה עד סוף החודש, ומהן תובאנה הצעות הסופיות לבחירת הוועדה הציבורית.

ראש העיר רחמים מלול: "מזה מספר שבועות שאנו פועלים לתכנון חגיגות ה-130 לעיר. אנחנו גאים ושמחים לעסוק בכך ואני מזמין את התושבים שיש להם הצעות רלוונטיות כיצד לחגוג את השנה המיוחדת הזו לפנות אלינו".

עודד עמרם: "אנחנו בעיצומם של התכנונים לשנה הבאה וקיבלנו הצעות רבות מחברי מועצה ותושבים. הוועדה הציבורית תתכנס בקרוב על מנת לתת את הטון לחגיגות. כעת אנו מתחילים עם בחירת לוגו וסלוגן ונשמח לקבל מגוון של הצעות יצירתיות".

המסמך המלא לקבלת הצעות בקישור זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר