חשבון המים המופרז
חשבון המים המופרז

תושבת רחובות חויבה באלפי שקלים בחשבון המים בשל קריאת מד שגויה. בעקבות פניית "ערים" התגלתה הטעות וכספה הוחזר

תושבת שכונת רחובות החדשה נדהמה לקבל חשבון מים בסך 3,557 שקלים למרות שלא התגלתה שום נזילה בביתה. בעקבות פניית "ערים" נמסר מתאגיד 'הבאר השלישית': "התושבת קיבלה החזר מיידי והתנצלנו בפניה על הטעות"

פורסם בתאריך: 30.10.19 14:01

-->

דינה ריטש, תושבת רחוב מקס שיין שבשכונת רחובות החדשה, נדהמה לגלות כי בחיוב המים האחרון מטעם תאגיד "הבאר השלישית" נגבה ממנה סכום יוצא דופן של יותר מ-3,500 שקלים. לדבריה, מעבר לחיוב המופרז והלא הגיוני, גם הטיפול של התאגיד בפנייתה התארך מעבר למצופה.

ריטש: "לפני כחודש קיבלתי חשבון מים של 3,557 שקלים, סכום שאולי משלמים בעלי בריכה אולימפית. שאלתי שכנים בבניין אם עוד מישהו קיבל חיוב מופרז והתברר לי שרק אצלי קפץ הסכום בצורה כזו. בדקתי אם אין נזילה בבית וראיתי שמד המים בקושי זז. אני אם חד הורית, אך גרה לבד והבת שלי מגיעה מדי פעם. בקיצור, בבית נעשה שימוש מאוד מועט במים".

כשהבינה ריטש שככל הנראה נעשתה טעות בחיוב, היא פנתה לתאגיד המים הרחובותי אלא שיותר מחודש עבר מאז ואיש לא התייחס לפנייתה.

"פניתי לבאר השלישית ב-23.9", היא מספרת. "מסתבר שמגיעים רק למוקד ואין טלפון שמאפשר לפנות ישירות למישהו שאחראי על הנושא הזה שם. במוקד רשמו שמדובר בהודעה דחופה ואמרו לי שישלחו מישהו מטעמם שיבדוק את מד המים ושיהיו איתי בקשר. היום (רביעי ה-30.10) תהיתי מה קורה עם הפנייה והתקשרתי פעם נוספת לשאול למה לא יצרו איתי עדיין קשר. המוקדנית הסבירה לי שאני יכולה לגשת אליהם בשעות קבלת הקהל, לשלם עבור בדיקת מד ורק אז מישהו יוכל לבדוק את הפנייה שלי. במילים אחרות: אי אפשר לדבר איתם, אין אפשרות לבקש את זה בטלפון וצריך להיות שם פיזית, כלומר בשיחת הטלפון ב-23.9 הטעו אותי או מסרו לי מידע שגוי.

"גם בשיחה הנוכחית העבירו שוב 'הודעה דחופה' כי המוקדנית ראתה שלא הייתה תגובה מטעמם. זה מקומם ש'הבאר השלישית' גבו סכום כסף יוצא דופן ואפילו לא טרחו לדבר איתי, כי אני לקוחה שבויה. אמרתי למוקדנית שאני מתכוונת לפנות לעיתונות ולעצור את הוראת הקבע. אין לי שום כוונה לחכות שוב חודש כדי לראות אם הם מתכוונים לחזור אליי. גם מרתיח אותי שבמהלך השיחה הראשונה מולם הייתי בחופש ואם רק היו אומרים לי מלכתחילה את האמת והייתי יודעת שרק פנייה פיזית תעזור לי, הייתי יכולה לגשת אליהם ולטפל בזה בזמנו, בלי לבטל יום עבודה".

בעקבות פניית "ערים" לתאגיד המים, הטעות תוקנה במהירות ומ'הבאר השלישית' נמסר בתגובה: "אכן לצערנו קרתה תקלה בטיפול החברה המנהלת עבורנו את המוקד הטלפוני, ואנו חידדנו איתם את נהלי העבודה הראויים. לגופו של עניין, בשל טעות בקריאת מד המים חויב סכום גבוה יותר. התושבת קיבלה החזר מיידי ואנו התנצלנו בפניה על הטעות".

ריטש מצידה סיכמה: "בעקבות הפנייה שלכם מנהל תאגיד המים התקשר אליי באופן אישי והסביר שהייתה טעות בחיוב ושהמוקד לא עדכן אותו בבקשה שיחזרו אליי. אני שמחה מאוד שמחזירים לי את הכסף. כשראיתי את החשבון נבהלתי וכמעט הייתה לי התקפת לב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

6 תגובות
  1. שלומי

    דווקא המוקד של המים בעיר עונה מהר והנציגים נחמדים וסבלניים, ולא הבנתי איך מישהו שיושב במוקד הוא זה שאחראי לזה שהקריאה הייתה לא נכונה ושהיא שלמה אלפי שקלים?

  2. יענקלה

    הש.ג. תמיד אשם (הנציג הטלפוני) שמשתדל ולפי התגובות לעיל גם לרוב מצליח "לכסות את כל הגללים שמשאירים עובדי חברת המים על השביל בשדרה"…

  3. אברום

    ראשית איני מצדיק את ההתנהלות התאגיד, אך האם הגברת מכירה באינטרנט רק לשופינג / פנאי? לכאורה כן היות ובכל פניה לתאגיד/חברה/ ספק שירות רצוי ומומלץ לפנות במייל/דיגיטל כך יש תיעוד דיגיטלי (וקביל משפטית) לתוכן התלונה.

    "תרבות האינסטנט" השתרשה בנו עמוק מידי ומשחיתה את החברה – תמיד נעדיף לשבת על הכורסא בבית/בבית הקפה/חוף הים ולצפות שנוכל לתקן את כל עוולות העולם דרך הסלולר?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר