אתר בנייה (צילום אילוסטרציה: ג'ני גפטרשוסטר)
צילום אילוסטרציה: ג'ני גפטרשוסטר

חבר מועצת רחובות גיא צור מציע לגדר אתרי בנייה ומגרשים ריקים באופן אחיד

במועצת העיר קרובה יגיש חבר מועצת רחובות גיא צור שתי הצעות לסדר בתחום חזות העיר

פורסם בתאריך: 30.10.19 06:45

-->

חבר מועצת רחובות גיא צור הגיש שתי הצעות לסדר לישיבת מועצת העיר הקרובה, העוסקות בשיפור חזות העיר.

בהצעה מפרט צור: "ישנם שטחים ריקים בפארק הורביץ המיועדים לבנייה. עקב ריבוי מפגעי פסולת במגרשים הריקים בפארק הורביץ, מוצע להורות לפיקוח הערוני לפנות לבעלי מגרשים ריקים בפארק בדרישה לניקוי וגידור מכח הסמכות לפי סעיף 36 לחוק העזר לרחובות (שמירת סדר וניקיון). הצעתי בנוסף להנחיות בדבר ניקיון השטח היא לדרוש מבעלי הקרקעות לגדר את החזיתות הפונות לחזית המגרשים בגידור ייעודי ומאופיין על פי הנחיות מהנדסת העיר. הגדרות החדשים יאופיינו במסרים חברתיים ודוגמאות נוף על פי הנחיות מהנדסת העיר".

גיא צור

גיא צור

בהצעה נוספת כותב צור: "הצעתי מתייחסת לשיפור פני העיר ע"י קביעת קריטריונים ברורים לגידור אתרי בנייה. כיום קבלן המבקש היתר בנייה מקבל הנחיות כלליות לגידור היקף השטח בו הוא בונה. בדרך כלל מבוצעת גדר מסוג איסכורית גלית רגילה. הצעתי היא לדרוש כחלק מהיתר הבנייה לגדר את השטח המיועד בגדר מאופיינת על פי הגדרות ברורות של מחלקת ההנדסה, בהם גדר חלקה עליה יודבקו בין היתר פרסום האתר או דוגמאות נופים. גדר הבנויה משלטי פח עם מסגרת עץ אחורית כולל פרסום של הפרויקט בחזית בהדפסה דיגיטלית איכותית נותן מראה יפה ורענן לאתר בנייה, כולל פרסום או תמונות של הפרויקט. הדרישה אינה משנה משמעותית את עלות הגידור אך ללא ספק משפרת משמעותית את חזות העיר".

צור מסכם: "ישנה משמעות רבה להצעות שיעלו בישיבת המועצה הקרובה. לעיתים בהחלטות פשוטות וישימות ניתן לעשות שינויים גדולים לטובת העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר