בור לפינוי גזם ברחוב אבן עזרא
בור לפינוי גזם ברחוב אבן עזרא

עיריית רחובות יוצאת במהלך הסברתי בנושא פינוי גזם וגרוטאות

בחודש שעבר החלה עיריית רחובות במהלך הסברתי מקיף בנושא חזות העיר, ניקיון וסביבה, וכעת מגיע ההסבר המפורט בנושא גזם וגרוטאות: לכל רחוב יש יום פינוי קבוע וטווח זמן, כאשר גזם וגרוטאות בכמות חריגה יש לתאם מראש עם אגף חזות העיר. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 29.10.19 06:05

-->

לפני מספר שבועות יצאה עיריית רחובות למהלך הסברתי מקיף בנושא חזות העיר, ניקיון וסביבה. לאחר שבשנה החולפת נקטה העירייה בצעדים משמעותיים לשיפור מערך הניקיון והסביבה, מטרתו העיקרית של קמפיין ההסברה הוא לרתום את תושבי העיר להקפיד על ניקיון המרחב הציבורי במספר דרכים: הקפדה בנושא פסולת אישית וניקיון השטחים הציבוריים, הקפדה על ימי הוצאת גזם ופסולת גדולה, איסוף גללי כלבים והגדלת היקף השימוש במכולות המחזור הרלוונטיות.

בימים אלה החלה העירייה במהלך הסברתי מקיף וספציפי בנושא פינוי גזם וגרוטאות. בנושא זה אושר לאחרונה נוהל חדש ועדכני על ידי מועצת העיר. האכיפה בתחום תוגבר בהתאם, ולפיכך חשוב לרענן את כללי הפינוי של גזם וגרוטאות.

בימים הקרובים יופץ עלון מפורט לכל בית אב, אשר יציין את עיתוי הפינוי ואופן הפינוי: גזם (פסולת צמחים) וגרוטאות יש להוציא ערב יום הפינוי החל מהשעה 15:00 ועד השעה 6:00 ביום הפינוי, בהתאם ליום הפינוי שנקבע בכל רחוב בעיר. מועדי הפינוי לכל רחוב בעיר מפורטים כאן. ניתן גם לברר את מועד הפינוי בטל': 089392388/7.

יש לארוז את הגזם בתוך שקיות ניילון סגורות, לרבות פסולת דשא ושלכת. יש להקפיד כי אורך הגזם לא יעלה על מטר אחד. יש לארוז את הגזם בתוך שקיות ניילון סגורות, לרבות פסולת דשא ושלכת. יש לרכז את הגזם ליד שפת המדרכה, בלי לחסום אותה ותוך השארת מעבר בטוח להולכי רגל. אין להניח אשפת צמחים וגרוטאות בסמוך לעמודי חשמל, טלפון וקופסאות כבלים. הוצאת גזם בכמות גדולה יש לתאם מראש עם אגף חזות העיר, לפחות שני ימי עסקים לפני המועד המבוקש, בטל': 089392388/7.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳: ״נוהל פינוי גזם וגרוטאות נועד להסדיר את הנושא בעיר ואנו פועלים כדי להנגיש אותו לתושבים. בימים אלה מופץ עלון המפרט את הכללים לכל בית אב בעיר. אני קורא לתושבי העיר להקפיד על הניקיון גם בתחום זה, על מנת שיהיה נעים ונוח לכולנו ברחובות. אנו נפעל לאכוף את הכללים ביתר שאת, בכל שעות היממה. רק ביחד נשמור על רחובות נקיה".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר