משמאל: רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ ליד שלט סימון מרחק בציר מנחם בגין
משמאל: רחמים מלול ויניב מרקוביץ׳ ליד שלט סימון מרחק בציר מנחם בגין

הסתיימו עבודות הניקיון והטיפוח בציר מנחם בגין ברחובות

לפני מספר שבועות פתחה עיריית רחובות במבצע רחב היקף בדרך בגין בעיר לניקיון יסודי של האזור ולטיפוח צדי הדרך לאורך הציר. עם סיום הניקיון, הונח במקום דשא סינתטי, הוצבו שלטי הכוונה לצועדים, מתקני כושר, ברזיות, פחים דקורטיביים, ועוד

פורסם בתאריך: 27.10.19 14:58

-->

לפני מספר שבועות החל מבצע רחב היקף בדרך בגין ברחובות, במהלכו התבצע ניקיון יסודי של האזור לרבות השטחים הפתוחים הסמוכים לו. לאחר סיום הניקיון, הותאמו צדי הדרך ואובזרו על מנת לשרת היטב את תושבי העיר הצועדים והרצים במקום מדי יום: לאורך המדרכות הונח דשא סינתטי, הוצבו פחי אשפה חדשים ודקורטיביים, הוצב שילוט הכוונה לצועדים לאורך הכביש עם סימוני מרחק, הוצבו שלטים לשמירה על הניקיון, מתקני כושר TRX, ברזיות חדשות המותאמות לאנשים עם מוגבלות פיזית, ועוד. במקום בוצעו גם עבודות גינון ובקרוב מתוכננות גם עבודות פיתוח נוספות בין רחוב יוספזון ופארק המדע והכשרת שבילי אופניים.

בחמישי האחרון, עם ביצוע העבודות האחרונות לעת עתה, הגיעו למקום ראש העיר רחמים מלול וסגנו, מחזיק תיק חזות העיר עו"ד יניב מרקוביץ', כדי להתרשם מ"מתיחת הפנים" שנערכה לאורך הציר.

ראש העיר רחמים מלול: "ציר בגין הוא עורק תחבורה ראשי המשרת הן את תושבי העיר אשר הולכים וצועדים לאורכו והן את הנהגים שעוברים דרכו. השקענו את המשאבים המתאימים על מנת להפוך את השהות בו לנעימה ומטופחת יותר".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "בימים אלה אנו מסיימים את הפרויקט שמטרתו לשפר את השימוש והנראות במרחב הציבורי בציר מנחם בגין. טיפוח חזות העיר הוא מטרה מרכזית מבחינתנו, יחד עם שירות מתאים לעוברים במקום. אני מזמין את התושבים להגיע ולצעוד לאורך הכביש כעת, עם סיום העבודות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד על מבצע הנקיון אך יש לחדש את
    האספלט בדרך בגין כביש מלא טלאים ובורות
    שלמעשה הינו דרך ראשית לטיפולכם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר