מגרשי הספורט בבית הספר שפרינצק
בית ספר שפרינצק

מגרשי הספורט בבתי הספר שפרינצק, תחכמוני ושריד התחדשו

החברה העירונית רחובות, בשיתוף אגף החינוך בעירייה, שיפצה את מגרשי הספורט של בתי הספר שפרינצק, תחכמוני ושריד, בנוסף למגרשים בשכונת אושיות וקרית משה. צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים: "הפרויקט ימשיך לבתי ספר נוספים בעיר"

פורסם בתאריך: 6.10.19 09:34

-->

במסגרת בדיקות הבטיחות השנתיות ולרגל פתיחת שנת הלימודים תש"פ, החברה העירונית רחובות, בשיתוף אגף החינוך בעיריית רחובות, שיפצה את מגרשי הספורט של בתי הספר שפרינצק, תחכמוני ושריד, ואת המגרשים בשכונות אושיות וקרית משה.

הפרויקט התקיים במהלך חופשת הקיץ לאחר סיור שנערך עם נציגי החברה העירונית, עירית רחובות ויו"ר הנהגת ההורים צופית גולן, ובו נערכה בדיקה של המגרשים. שיפוץ המגרשים נערך בשיתוף פעולה עם חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט. לנוחות התלמידים הוחלפו הסלים ומתקני השער הישנים במתקנים חדשים.

מגרשי הספורט משמשים את כלל תלמידי בתי הספר, הן בשעות הלימודים בשיעורי הספורט ובהפסקות פעילות, והן בפעילויות בשעות אחר הצהריים בחוגים ופעילויות חברתיות. מהנהגת ההורים נמסר כי הילדים וצוותי החינוך של בתי הספר מרגישים את השינוי ושמחים על השיפוץ המבורך שהתקיים על רקע פתיחת שנת הלימודים החדשה.

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנו שואפים להעניק לילדי העיר את הטוב ביותר, גם בשעות הלימודים וגם בשעות הפנאי. הרצון שלנו להיטיב עם הילדים מגיע במישורים רבים, אחד מהם הוא גם שיפוץ המגרשים למשחק, שיהיו בטוחים למשחקי הילדים".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "במסגרת בדיקות הבטיחות השנתיות שנערכות מדי שנה על ידי אגף הספורט, שודרגו מגרשי הספורט וכן תוקנו ליקויים במגרשים לטובת הבטיחות של ילדי העיר. תחום הספורט חשוב וקרוב ללבי, אני שמח על השדרוג ועל שיתוף הפעולה עם הנהגת ההורים ומחזיק תיק הספורט רועי שרעבי".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים רחובות: "זהו חלק מתהליך שלם בו העירייה והחברה העירונית עובדות בשיתוף פעולה עם הנהגת ההורים וקשובות לצרכינו. זה לא מובן מאליו ואנו שמחים שיש עבורנו דלת פתוחה, ושיש שינוי בתפיסת העולם. הפרויקט ימשיך לבתי ספר נוספים בעיר. הילדים וצוותי החינוך של בתי הספר מרגישים בשינוי ושמחים על השיפוץ המבורך שהתקיים על רקע פתיחת שנת הלימודים החדשה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר