יוסי חג'ג'
יוסי חג'ג'

נציג עובדי החברה העירונית, יוסי חג'ג', נטש בכעס את הרמת הכוסית החגיגית של עיריית רחובות

על הרמת הכוסית החגיגית של עיריית רחובות לשנה החדשה העיבו היעדרות של רבים מהעובדים וכעסו של יוסי חג'ג', נציג עובדי החברה העירונית, שהתרעם על כך שהוא לא קיבל את זכות הדיבור כמו יתר הנואמים

פורסם בתאריך: 23.9.19 17:58

-->

לפני זמן קצר נערך בהיכל התרבות ברחובות טקס הרמת הכוסית של עובדי העירייה לרגל החגים, בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, סגנו זהר בלום, חברי המועצה גיא צור, אביב איטח ואחרים, אך רבים מבין העובדים לא נכחו באירוע, ומתוך יותר מ-3,000 עובדים רק כמה מאות טרחו להגיע, מה שגרם לחצי אולם להישאר ריק.

בתחילת הטקס עלו בזה אחר זה לנאום אחת מהעובדות הפורשות מהעירייה, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, יו"ר מרחב ההסתדרות ברחובות עודד עמרם, וראש העיר רחמים מלול.

באולם שררה אווירה חגיגית וטובה, ולאחר הנאומים זימנה מנחת האירוע אל הבמה את הזמר פבלו רוזנברג, אלא שרגע לפני שהחל המופע קם מכסאו יוסי חג'ג', נציג עובדי החברה העירונית, והתרעם על כך שהוא לא קיבל את זכות הדיבור על מנת לברך את עובדי החברה.

חג'ג': "זו בושה וחרפה שלא אפשרו לנו, נציגות העובדים בחברה העירונית, לעלות ולברך את העובדים המסורים. לא פלא שהאולם היה חצי ריק. אם לא יודעים לכבד את העובדים אין כאן מקום לכבד אותם כשמזמינים אותנו לאירועים שונים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר