יניב מרקוביץ, רחמים מלול ותפוזי
יניב מרקוביץ, רחמים מלול ותפוזי

"תפוזי" הוא הפרזנטור שנבחר למהלך הסברתי בנושאי ניקיון וסביבה ברחובות

בימים אלה יוצאת עיריית רחובות למהלך הסברתי מקיף בנושא חזות העיר, ניקיון וסביבה ותפוזי הוא הפרזנטור שנבחר על ידי התושבים

פורסם בתאריך: 22.9.19 16:31

-->

בימים אלה יוצאת עיריית רחובות למהלך הסברתי מקיף בנושא חזות העיר, ניקיון וסביבה. לאחר שבשנה החולפת נקטה העירייה בצעדים משמעותיים לשיפור מערך הניקיון והסביבה, מטרתו העיקרית של קמפיין ההסברה היא לרתום את תושבי העיר להקפיד על ניקיון המרחב הציבורי במספר דרכים: הקפדה בנושא פסולת אישית וניקיון השטחים הציבוריים, הקפדה על ימי הוצאת גזם ופסולת גדולה, איסוף גללי כלבים והגדלת היקף השימוש במכולות המחזור הרלוונטיות.

מתחילת הקדנציה, הובילו ראש העיר רחמים מלול, וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר, שינויים שכללו את הגדלת תקציב חזות העיר, הגדלת מערך חזות העיר בכוח אדם ובציוד מתאים, רכישת משאיות, מנופים ורכבי שטיפה, וכתוצאה מכך תוגברה פעילות מערך הניקיון בעיר. תוכנית העבודה שונתה ועברה תכנון מחדש, ברחבי העיר נוספו עשרות פחים מוטמנים ומאות פחים לפסולת אישית בצדי הדרך, האכיפה בנושא ניקיון וסביבה הוגברה, נערך מכרז למחזור פסולת אלקטרונית, מערך מכולות המחזור מסוגים שונים חודש והיקף המכולות גדל, הוכנה תכנית אסטרטגית עירונית לקיימות ולשמירה על הסביבה , נערכו פעולות שונות לשיתוף הציבור בענייני סביבה וניקיון, הוצבו עמדות החתלה בגנים ציבוריים, פונו מכולות מהמרחב הציבורי לעמדות מרוכזות לפינוי פסולת ועוד.

כעת, הוחלט כאמור לרתום גם את התושבים להקפדה יתרה על הניקיון ושמירה על הסביבה בכל היבטיה על מנת להשלים את המהלך. קמפיין ההסברה שיימשך מספר חודשים יעלה בשילוט חוצות, בכלי התקשורת המקומיים, באינטרנט וברשתות החברתיות, ויכלול אלמנטים שונים המתייחסים לכל היבטי הניקיון והסביבה העירונית.

כחלק מהתוכנית הקריאייטיבית של מסע ההסברה, הוחלט לבחור בדמות התפוז המזוהה עם עיר ההדרים עוד מימיה הראשונים של המושבה. הדמות החיננית המצוירת היא פרזנטור הסביבה החדש של העירייה ותופיע בהמשך הקמפיין על מגוון חומרי ההסברה בנושאי ניקיון, מחזור וסביבה. תושבי העיר התבקשו לקחת חלק בקמפיין ולהציע שם לפרזנטור החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של העירייה. מתוך מאות השמות נבחרו 9 שמות שהועמדו לבחירת הציבור בעמוד הפייסבוק של העירייה. השם הנבחר: תפוזי.

ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו, נפגשו היום (ראשון) עם הפרזנטור החדש. מלול: "בשנה האחרונה חוללנו מהפיכה בחזות העיר במגוון תחומים. הקדשנו לכך משאבים רבים, הן בתקציבים והן בכוח אדם. נוכל לעשות זאת רק בשיתוף פעולה מצד התושבים, בהקפדה על כל כללי הניקיון בשטחים הציבוריים. אנו פונים כעת לתושבי העיר לקחת חלק בתהליך המבורך הזה".

מרקוביץ׳: ״אני קורא לתושבי העיר להצטרף למהפכת הניקיון לשמירה על חזות העיר. בשנה האחרונה, בתמיכתו של ראש העיר רחמים מלול, ביצענו עשרות פעולות, גדולות וקטנות, בכל תחום אפשרי הקשור לניקיון, סביבה ופני העיר. בין היתר הגדלנו את התקציב, כוח האדם והציוד, שיקמנו את מערך המחזור והכנו תוכנית מקיפה בנושא ניקיון וסביבה. נמשיך לפעול לשיפור חזות העיר בכל תחום אפשרי. כעת אנחנו מבקשים מהתושבים להצטרף אלינו במאמץ לניקיון העיר ולשמירה על הסביבה: אל תלכלכו, תמחזרו יותר, הוציאו את הגזם והפסולת רק בימים המיועדים לכך, אל תשאירו גללי כלבים. רק ביחד נשמור על רחובות נקייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר