אתרוג
אתרוג

חשיפה: שוק ארבעת המינים ברחובות צפוי לעבור לראשונה לגן המגנים

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, בוחן בחיוב את האפשרות להעביר את שוק ארבעת המינים לרחבת גן המגנים במרוכז במקום שני השווקים המסורתיים ברחוב הרצל וברחוב עזרא

פורסם בתאריך: 22.9.19 06:46

-->

ל"ערים" נודע כי בשבוע האחרון ראש העיר רחובות רחמים מלול ומנכ"ל העירייה דורון מילברג בודקים בשיתוף משטרת רחובות ומנהל אגף השיטור העירוני בעירייה, ליאור שוקרי, את האפשרות להעביר את שוק ארבעת המינים שמתקיים לפני חג סוכות מרחוב עזרא וממרכז תקוותינו שבשכונת שעריים לרחבה שמול הסיפרייה העירונית בגן המגנים.

הסיבה לשינוי הצפוי נעוצה במצוקת המקום ובבעיות התנועה והחניה שנוצרות בשווקי ארבעת המינים מדי שנה בזמן הפעלת דוכני המכירה. לאורך השנים תושבים ממזרח העיר וכל מי שנקלע לרחוב הרצל בסמוך למרכז תקוותינו במהלך הפעלת שוק ארבעת המינים טוענים כי לא ניתן לנסוע מבלי להיתקע בפקקי הענק שנוצרים שם.

אחד מתושבי מזרח העיר ששמע על היוזמה להעביר את השוק לגן המגנים אומר: "זה יכול להיות פתרון מעולה. כל שנה השכונה שלנו סובלת מהרעש, מהלכלוך ומפקקי התנועה שנוצרים כאן. בגלל הבלגן מקפיצים לכאן ניידות משטרה שיסייעו לפקחי העירייה לאכוף את החוק, כי כל פעם יש בעיות תנועה ואנשים שעוצרים עם הרכבים בדרכים לא חוקיות. רחמים מלול שמכיר טוב את המצוקה שלנו יעשה צעד חכם אם הוא יעביר את השוק וייתן לנו לחיות בשקט בלי כל הרעש והבלגן הזה לפני סוכות".

כאמור, שוק ארבעת המינים מתקיים כבר שנים ארוכות לאורך כשבוע לפני חג סוכות בשני שווקים מרכזיים: האחד ברחוב עזרא והשני ברחוב הרצל, על המדרכה של מרכז תקוותינו בשכונת שעריים. אל השווקים מגיעים סוחרים וקונים רבים, מה שיוצר פקקי תנועה גדולים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר