רוכל

בעלי חנויות במרכז רחובות: "תופעת הרוכלות פוגעת לנו בכיס"

שוטרי תחנת רחובות ופקחי העירייה מנהלים מלחמת חורמה כנגד רוכלים שמסתובבים בעיר ומוכרים את מרכולתם ללא רישיון

פורסם בתאריך: 20.8.17 07:27

-->

שוטרי תחנת רחובות ופקחי העירייה מנהלים מלחמת חורמה כנגד רוכלים שמסתובבים בעיר ומוכרים את מרכולתם ללא רישיון. ביום ראשון השבוע נתפס אחד הרוכלים, בן מיעוטים שהסתובב ברחוב הרצל מול השוק העירוני. השוטרים שהבחינו בו בדקו אותו ופקח העירייה שאחראי על רחוב הרצל, שלומי ללוש, הוזעק למקום והחרים לו את הפריטים.

תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

 

יש לציין כי מדי שבוע נתפסים רוכלים שעוברים בין החנויות ומציעים למכירה פריטים מזויפים וזולים. הדבר פוגע לא רק בבעלי החנויות שמוכרים מוצרים דומים, אלא גם ברוכשים שמבצעים קניה ולאחר מכן מבינים כי הם קנו סחורה מזויפת.

מנהל מחלקת הפיקוח, עמוס שגב: "אנשי יחידת האכיפה תפסו רוכל שהחזיק ברשותו תעודה ירוקה. הם ביקשו את הסיוע שלנו והטיפול הועבר לפקח הרצל, שלומי ללוש. הרוכל תוחקר, הסחורה הוחרמה ובנוסף הוזהר הרוכל שלא להתקרב לתחום העיר רחובות".

אחד מבעלי העסקים במרכז העיר אמר השבוע: "כבעל עסק שמוכר פריטים דומים, כמו מכונות גילוח, מכונות תספורת, שעונים, ועוד, התופעה הזאת פוגעת לי בכיס. הרוכלים פונים לאנשים באמצע הרחוב ואזרחים מתמקחים איתם על הסכום ומורידים אותו באופן משמעותי. הסחורה שלהם הפגומה וברור שמי שקונה את אותו הדבר בחנות מסודרת יודע שיש לו כתובת במידה ויהיו לו תקלות. זאת בניגוד לקנייה מהרוכלים, שבה הציבור רוכש חתול בשק".

מנהל אגף פיקוח, תנועה ושילוט, ליאור שוקרי, מסכם: "המלחמה שלנו ברוכלים נעשית בצורה מקצועית ומדוקדקת, תוך שמירה על הסדר והחוק בשיתוף מלא של משטרת רחובות. בשבועות האחרונים נתפסו מספר רוכלים, הסחורות הוחרמו והרוכלים הוזהרו שלא להתקרב יותר לעיר רחובות. נמשיך להילחם בתופעה ולמגר אותה לחלוטין, לא נאפשר את רמיסת החוק ופגיעה בבעלי העסקים, ובכלל זה בתושבי העיר שעלולים לרכוש את הפריטים. כשהם יביעו חרטה יהיה זה מאוחר מדי".

ליאור שוקרי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

ליאור שוקרי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר