מדברים הורות בסלון
מדברים הורות בסלון

הצלחה לפרויקט הרחובותי "מדברים הורות בסלון"

אמש (חמישי) מאות תושבי רחובות השתתפו באירוע "מדברים הורות בסלון", שכלל 22 הרצאות מפי מנחים מקצועיים במגוון נושאים שמעניינים הורים. חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק בית הספר להורים: "אנו מתכוונים להפוך את הפרויקט למסורת שנתית"

פורסם בתאריך: 20.9.19 06:37

-->

לראשונה ברחובות התקיים אמש (חמישי) אירוע עירוני המוקדש כולו להורים – "מדברים הורות בסלון". האירוע יועד להורים לילדים ולמתבגרים אשר מעוניינים בהרצאה והדרכה במגוון תחומים, באווירה אינטימית וביתית. במהלך הערב התקיימו בו זמנית 22 הרצאות ב-18 מקומות, כולן בבתי תושבים שאירחו את המשתתפים להרצאה בסלון ביתם. ההרצאות ניתנו במנעד רחב של נושאים: הפרעת קשב, יחסים בין אחים, איך לשוחח על מיניות עם ילדים, יצירת סמכות הורית, התמודדות עם דור המסכים, יחסים על מתבגרים, מעברים והתחלות בגיל היסודי, מניעת התנהגויות סיכון ועוד.

הערב הייחודי הינו פרי שיתוף פעולה עירוני בין האגף לתרבות, ידע ואמנות, ביה"ס העירוני להורים של החברה העירונית, אגף החינוך בעיריית רחובות, השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני, הרשות העירונית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול, והנהגת ההורים העירונית. הערב נערך ללא עלות, על ידי מנחות בית הספר העירוני להורים ופסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי החינוכי באגף החינוך.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק בית הספר להורים: "הערב שמנו את ההורים במרכז, ואנו מתכוונים להפוך את הפרויקט למסורת שנתית. 'הורות בסלון' היא יריית הפתיחה לפעילות השנתית של בית הספר להורים ולתכנית הסדנאות וההרצאות. אני קוראת לכל ההורים לבוא וליהנות ולקחת חלק בסדנאות והפעילויות השונות לאורך השנה".

אודי קדם, מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה ומנהל ביה"ס העירוני להורים: "אנחנו שמחים לפתוח את שנת הלימודים עם היוזמה החדשה הזו. בית הספר העירוני להורים ממצב את ההורים בלב העשייה החינוכית ברחובות. אנחנו מספקים להורים הדרכה הורית מקצועית במגוון דרכים, והציבור נחשף לכך הערב".

צופית גולן, יו"ר ועד ההורים העירוני: "אנחנו רואים בשיתוף הפעולה עם בית הספר להורים בעיר בכלל, ועם ערב "מדברים הורות בסלון" בפרט, הזדמנות נהדרת לתרום ולסייע להורים גם בפלטפורמות שמעבר למוסדות החינוך. במשך שנה נרקמו שיתופי פעולה בין הנהגת ההורים לבין מחזיקת תיק ביה"ס להורים, בית הספר להורים ואגף החינוך בעירייה, זאת מתוך רצון וראייה של לתת להורים כלים להורות מעבר למסגרות החינוכיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר