ערב גיוס המתנדבים לסיירת ההורים
ערב גיוס המתנדבים לסיירת ההורים

סיירת הורים שכונתית תוקם בקרוב בשכונות אושיות ומילצ'ן ברחובות

בשבוע שעבר התקיים במתנ"ס חוויות 'אושיות' ערב גיוס תושבים מתנדבים

פורסם בתאריך: 14.8.17 11:30

-->

ביום רביעי בשבוע שעבר התקיים במתנ"ס חוויות 'אושיות' ערב גיוס תושבים מתנדבים משכונות אושיות ומילצ'ן ברחובות, לטובת הקמת סיירת הורים שכונתית שתהווה חלק מהסיירת ההורים העירונית. ערב הגיוס התקיים בחסות הנהלת מתנ"ס חוויות 'אושיות', מוקד הקליטה ברחובות, פרויקט 'פאקט', האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, ונכחו בו גם פעילים קהילתיים, תושבים ועובדי הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול.

סגן ראש העיר, יו"ר הוועדה לנגע הסמים והאלכוהול ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "סיירת ההורים העירונית פועלת במשך כל ימות השנה להגברת תחושת הביטחון עבור תושבי העיר ובעיקר עבור ההורים. אני מברך על היוזמה להגדלת ארסנל המתנדבים הפועלים למען כלל הקהילה. זוהי הזדמנות להוקיר את המתנדבים הקיימים הפועלים בסופי השבוע ולקרוא לעוד תושבים לקחת חלק ולהתנדב למען מטרה חשובה מעין כמותה".

במהלך הערב סקר מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, דוד מנצור,  את פועלה ואופייה של סיירת ההורים והדגיש את הכוונה להתחיל לפעול במודל סיירות שכונתיות בהם התושבים שומרים על סביבת ביתם. לאחר מכן הציג העובד הסוציאלי הקהילתי של השכונה, מאור אלמוג, את נתוני הקריאות הרלוונטיות לשכונת אושיות על פי נתוני המוקד העירוני 106. בהמשך דיבר נציג סיירת ההורים של שכונת קרית משה, ענבל שלף, והסביר כיצד עובדת הסיירת בשכונה, על חווייתו האישית מההתנדבות בסיירת, ועוד. בסופו של הערב התקיימה שיחה עם רכזת סיירת ההורים העירונית ברחובות, לימור סואן, שענתה על שאלות התושבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר