סיום קורס מנהיגות ומגדר
סיום קורס מנהיגות ומגדר

חדש ברחובות: אלמ"א – מרכז נשים עירוני

״אלמ״א״ - אישה למען אישה, הינו מרכז ייחודי שירכז את מכלול הפעילויות, השירותים והסיוע שעומדים לרשות נשים בעיר רחובות. המרכז יפעל במסגרת הפורום לקידום מעמד האישה באמצעות מתנדבות

פורסם בתאריך: 10.9.19 08:25

-->

נטע אשד, אורית פרץ, אירית נאור, ענת צדוק ואסתי כהן הן בוגרות קורס מנהיגות נשים 2019 של הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות. במסגרת ההכשרה בקורס הן זיהו צורך בריכוז והנגשת המידע של כלל הפעילויות לסיוע לנשים בעיר, והחליטו לקדם את העניין באמצעות פרויקט מתאים. עם סיום הקורס הן החליטו לפתוח מרכז ייחודי לנשים בעיר: מרכז "אלמא" (אישה למען אישה) למידע, תמיכה, העשרה והכוונה לנשים, בתמיכת הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות.

מטרתו העיקרית של המיזם היא לאגד את מכלול השירותים שיש לרחובות להציע לנשותיה, לצמצם פערי ידע ולהנגיש לכל אישה במרוכז את השירותים וההיצע הרחב הקיים בעיר. כל אישה בעיר אשר נמצאת על פרשת דרכים או צומת כזו או אחרת בחייה, מוזמנת לפנות למרכז ולקבל הכוונה ותמיכה אישית בהתאם למכלול השירותים הקיימים בעיר.

מרכז אלמ"א יספק מידע רחב בהסתמך על שיתופי פעולה של המרכז עם הגורמים השונים מטעם עיריית רחובות וכן עם עמותות, התנדבויות למיניהם, יוזמות עירוניות, פרטיות וארציות (בין היתר, ריכוז מידע והנגשה של מערכי ההתנדבות, השירותים והפעילויות הקיימים בעיר רחובות במגוון תחומים ולרבות בתחומי התעסוקה, הרווחה, העצמת נשים, משפחה, סיוע משפטי וכיו״ב) והכל בכדי לצמצם פערי ידע ולתת מעטפת של תמיכה, סיוע מקיף וממצה במגוון תחומים לכל אישה בהתאם לצרכיה.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה: "גאווה גדולה לפורום הנשים לראות בוגרות קורס מנהיגות נשים אשר לקחו רעיון ובנו אותו כפרויקט שקורם עור וגידים. הפרויקט הזה יהווה נקודת מוצא לנשות רחובות בתחומים השונים. הצורך למידע נגיש של נשות העיר עולה בכל מפגש בעיר ובפורום, ואני שמחה על התוכנית החדשה".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אביבה חלבי: "אני מברכת על יוזמה פורצת דרך זו, שנבנתה על ידי נשים בוגרות קורס מנהיגות נשים שהגו ומקדמות מיזם זה כתרומה חזרה לקהילת הנשים בעיר. אני גאה בעשייתן ובטוחה שהמיזם הייחודי הזה יצליח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר