Waze בהסברה בפארק המדע לקראת השקת מיזם הקארפול
Waze בהסברה בפארק המדע לקראת השקת מיזם הקארפול

תחבורה שיתופית ברחובות: מינהלת אזורי התעסוקה ו-waze בכנס ראשון מסוגו בפארק המדע

מינהלת אזורי התעסוקה ברחובות מחזקת את שיתוף הפעולה עם Waze ותקיים עמה כנס ייחודי משותף אליו מוזמנים כל נציגי החברות הגדולות בפארק המדע

פורסם בתאריך: 11.9.19 06:42

-->

לפני מספר חודשים החלו מנהלת אזורי התעסוקה ב-ה.ל.ר ו-Waze בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בארץ: קידום תוכנית עבודה משותפת להגברת השימוש בנסיעות שיתופיות באמצעות Waze Carpool. שירות הנסיעה השיתופית של Waze מחבר בין אנשים הנוסעים במסלולים דומים ומתאם ביניהם נסיעה משותפת. למעשה מדובר בהצטרפות של עובדים לנהגים הנוסעים ממילא לאזור פארק ת.מ.ר (המדע) ופארק הורוביץ מאזורים שונים בארץ או בעיר, כך שהרכבים יגיעו מלאים למקום. הדבר חוסך עמידה בפקקים ומפחית את העומס בחניה, מפחית את זיהום האוויר ומקדם סביבה ירוקה.

במסגרת ההרשמה כל משתמש בוחר אם הוא מעדיף להיות נהג או נוסע (אפשר כמובן להיות גם וגם) ולאחר מכן פשוט מתחילים לנסוע. הנוסעים משלמים מחיר המגלם השתתפות בהוצאות הנסיעה, הנהגים מקבלים תשלום וכולם ביחד מסייעים להפחית את מספר המכוניות על הכביש ולפתור את בעיית הפקקים.

לאחר מספר חודשים של פעילות מוצלחת ביותר, החליטו השותפים לעבור לשלב הבא: חשיפה כוללת על מנת להרחיב את מעגל המשתתפים בו. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים ברחובות כנס ראשון וייחודי שיזמו Waze ומינהלת אזורי התעסוקה, בנושא עתיד התחבורה וקידום הנסיעות השיתופיות לרווחת החברות והעובדים. הכנס יתקיים ביום שני ה-16.9.19 במלון לאונרדו ברחובות, בין השעות 9:30-12:00. לכנס יגיעו נציגים בכירים ממשרד התחבורה והדובר המרכזי בו הוא אורי יוגב, יו״ר ומייסד Future Mobility Il.. לכנס מוזמנים כל נציגי החברות ברחובות, על מנת לחשוף בפניהם את ההצלחה של פתרון התחבורה השיתופית בעיר.

עו״ד עדי מוטולה, ראש מינהלת אזורי התעסוקה: ״אנו קוראים לכל החברות והעסקים בהם להצטרף ולקחת חלק במהלך שיתרום לשינוי מצב התחבורה במדינה בכלל, וברחובות בפרט. למהלך הנסיעה השיתופית יש אפקטים מצטברים: נפחית את השהות שלנו בהמתנה בכבישים ובחיפוש אחר מקומות חניה וגם נביא  להפחתת הפליטות ובכך נתרום לסביבה ירוקה ומקיימת״.

ניתן להירשם לכנס בקישור זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אכפטניק

    הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה
    למי שחשוב/ת לו העתיד של הילדים, הסביבה , והמחר יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת.
    מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם
    SAM-WAY
    אנחנו הרי נוסעים כולנו ביחד "באותה הדרך" בעזרת אפליקציית
    SAM-.WAY
    אנחנו מודעים לסביבה, לעתיד ילדינו ,ולגודש בכבישים
    אז מהיום לא רק מדברים אלה עשים ומורידים את אפליקציית שיתוף התחבורה ומשתמשים בפתרון הכולל והחינמי לנסיעה משותפת לאנשים, וסחורות.
    קדימה לנסיעה משותפת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר