מנכ״ל העירייה דורון מילברג בכנס לרענון המוכנות בחירום
מנכ״ל העירייה דורון מילברג בכנס לרענון המוכנות בחירום

עיריית רחובות עורכת כנס מקיף לרענון המוכנות בחירום

לקראת תרגיל חירום מעשי שייערך בקרוב ברחובות, עורכת העירייה כנס שנועד לרענן את מוכנות תפקוד העירייה בחירום. מנכ״ל העירייה דורון מילברג: ״אנו מקפידים לשמור על רמת מוכנות גבוהה בימי שגרה, על מנת שנוכל לשמור על התושבים על הצד הטוב ביותר בשעת חירום״

פורסם בתאריך: 8.9.19 10:13

-->

עיריית רחובות עורכת היום (ראשון) כנס הכנה מקיף לחירום החל משעות הבוקר ועד לשעה 14:30. הכנס נערך בהשתתפות כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ומחוצה לה: מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהל אגף ביטחון וחירום אליצור זרחי, מנהל מחלקת חירום בצלאל שרעבי, כלל מנהלי ועובדי אגפים ומחלקות רלוונטיים, מנכ״ל חוויות היוצא צביקה מדהלה, ממלא מקום מנכ״ל הבאר השלישית זורי שעובי, ועוד.

בכנס משתתפים גם מפקדי פיקוד העורף המלווים את העיר בשעת חירום: המפקד החדש במחוז ירושלים והמרכז, אל"מ איתי לוי, מפקד נפת שפלה אל״מ במיל' אופיר כהן, ומפקד יקל״ר סא״ל במיל' משה לוי. כמו כן משתתפים בכנס אנשי מנהלת החירום האזרחית שאנשיה משמשים כמנחים ומתרגלים את מנהלי המכלולים, על מנת לשפר את המוכנות בזמן אמת.

מפקד מחוז ירושלים והמרכז בפיקוד העורף, אל"מ איתי לוי

מפקד מחוז ירושלים והמרכז בפיקוד העורף, אל"מ איתי לוי

 

בכנס מרעננים את הנחיות התפקוד ומדיניות הפעילות בשעת חירום. בין היתר יתקיים תרגול ״על יבש״ של תרחיש לשעת חירום, תוך הצמדת חונכים מלווים לכל מכלול, יתקיימו קבוצות תכנון ותיערך סקירה מפורטת של התוצרים.

מנכ״ל העירייה דורון מילברג: ״אנו מקפידים לשמור על רמת מוכנות גבוהה בימי שגרה, על מנת שנוכל לשמור על התושבים על הצד הטוב ביותר בשעת חירום. תפקידנו בחירום כרוך בהצלת חיים, בשמירה על רציפות תפקודית של כל הגורמים הרלוונטיים בעיר, ובקיום שגרת חיים תקינה ככל שניתן לרווחת תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר