מתקני מחזור בקבוקים
מתקני מחזור בקבוקים

עיריית רחובות החלה במבצע להחלפת עמדות מחזור הבקבוקים, שיסומנו במספרים סידוריים

החלה החלפת עמדות מחזור הבקבוקים ברחובות. כל עמדת מחזור חדשה תקבל מספר זיהוי סידורי, על מנת לייעל את העבודה

פורסם בתאריך: 2.9.19 11:37

-->

בתקופה הקרובה יבצע האגף לחזות העיר בעיריית רחובות החלפה הדרגתית של כל עמדות איסוף בקבוקי הפלסטיק המוצבים בשטחים הציבוריים למחזור. מלבד מראה אחיד לכל עמדות המחזור בעיר, יגדל גם מספר עמדות מחזור הבקבוקים שכן במסגרת המבצע יוצבו פחים נוספים מעבר להיקף הפחים הקיים.

העירייה תחליף ותוסיף עמדות מחזור חדשות בשיתוף תאגיד המחזור אלה, ובנוסף יוצבו באזורים אלה סוגי פחים חדשים שעד היום לא היו פרוסים ברחבי העיר, כגון פחים לאיסוף קרטונים, פחים לאיסוף סוללות, פחים לאיסוף פסולת אלקטרונית גדולה יותר ופחים לאיסוף נורות בשלב הבא.

בסיום הצבת כל סוגי הפחים, מיקומם יועלה למפה מיוחדת באתר העירייה, על מנת להקל על התושבים באיתורם.

מחזוריות הבקבוקים סומנו במספרים סידוריים במטרה להקל על הדיווחים למוקד ובכלל, בכל הקשור לפינוים ו/או לתלונות על מתקנים שבורים. המספור על גבי העמדות יהיה לפי מספור רץ, כאשר כל תחום מחזור מקבל מספר נפרד לצורך זיהוי. עמדות איסוף הבקבוקים יופיעו תחת ספרת ביקורת 1 ולכן כל המחזוריות יסומנו כך: 1-000.

הפריסה החלה לפני כשבוע וצפויה להימשך באופן הדרגתי בחודשים הבאים, עד אשר באמצע שנת 2020 יוחלפו כל העמדות הישנות בעשרות עמדות חדשות.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "אנו פועלים בכל גזרה אפשרית במטרה להפוך את רחובות לנקייה וירוקה יותר. לצד פעולות הניקיון יש להגביר את המודעות לחשיבות המחזור ולהקטנת נפח פסולת. המהלך של סימון עמדות המחזור במספור תקל על התושב בדיווח למוקד ועל העירייה בכל הקשור לפיקוח על פינוי הפחים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר