קו התפר בין רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה לשכונת סלע
קו התפר בין רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה לשכונת סלע

קו התפר בין רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה לשכונת סלע מעורר מחלוקת

תושבי רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה טוענים כי תושבי רחוב אנילביץ' משכונת סלע קבעו את החומה שמפרידה בין השכונות בשונה מתוכניות העירייה וכי הם אף חסמו שבילי מעבר על דעת עצמם. בעירייה מגיבים כי הנושא ייבדק ויינתן מענה בהתאם

פורסם בתאריך: 15.8.19 07:08

-->

תושבי רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה טוענים כי תושבי רחוב אנילביץ' משכונת סלע פועלים שלא על פי תוכנית העירייה ולא כפי שסוכם בין נציגי ועדי שתי השכונות לפני כשנתיים.

לדברי תושבי רחוב פריד, על פי התוכנית המסוכמת הגדר / החומה הייתה אמורה להיות מוצבת חמישה מטרים בתוך רחוב אנילביץ', אלא שתושבי הרחוב קבעו עובדה בשטח כשבנו את החומה מעבר לקו שהוקצה להם.

תושב רחוב פריד אומר ל"ערים": "העירייה, במקום להוציא צו הריסה ולאפשר את בניית החומה רק חמישה מטרים פנימה לתוך רחוב אנילביץ', אפשרה את הצבתה בשונה ממה שהיה קבוע בתוכנית, היכן שהחומה נמצאת היום, על חשבון המרחב שלנו. אומנם אנחנו כתושבי רחוב פריד ושכונת חצרות המושבה הסכמנו להזזת הגדר בלית ברירה, כי הבנו שנקבעה עובדה בשטח ושהקרב שלנו על השטח שלנו לחניה אבוד מראש, אבל הסכמנו לכך רק בתנאי שהגדר תהיה סגורה ושתושבי אנילביץ' לא יקבעו שערים לכיוון רחוב פריד. גם במקרה הזה בניגוד למה שסוכם תושבי אנילביץ' כן קבעו שערים ואפילו את פחי הזבל שלהם הם מוציאים לרחוב שלנו".

קו התפר בין רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה לשכונת סלע

קו התפר בין רחוב פריד שבשכונת חצרות המושבה לשכונת סלע

תושבי רחוב פריד טוענים כי נעשתה חריגה נוספת מהמוסכם על ידי תושבי השכונה הסמוכה: "היה אמור להיסלל שביל שיחבר בין רחוב פריד לאנילביץ', בכדי שתושבי פריד יוכלו להגיע לגני הילדים, אבל תושבי אנילביץ' חסמו ואטמו את השביל על דעת עצמם. התושבים האלו עושים בשכונה כראות עיניהם והעירייה לא אומרת כלום".

מהעירייה נמסר: "אגף הפיקוח במינהל ההנדסה יבדוק האם פתיחת השערים בחומה נעשתה במסגרת ההיתרים והחוק. לעניין השביל, הנושא ייבדק על ידי העירייה ויינתן מענה בהתאם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קוקיסנזק

    הנושא יבדק ? בדקתם כבר.
    אתם יודעים היטב מה התשובה.
    תגידו את האמת.
    "אין לנו כוונה להתעמת עם התושבים בנושא".

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר