הזוכות בהאקתון הנשים הראשון ברחובות
הזוכות בהאקתון הנשים הראשון ברחובות

אלו הפרויקטים הזוכים בהאקתון הנשים הראשון ברחובות

למעלה מ-100 נשים התכנסו להאקתון הנשי הראשון ברחובות, ובחרו במיזם שיחבר את כלל נשות העסקים ברחובות, בנוסף לרשת קשרים חברתית נשית

פורסם בתאריך: 11.8.19 14:56

-->

הפורום למעמד האישה בעיריית רחובות ערך אירוע ראשון מסוגו בעיר: האקתון נשי. ההכנות לאירוע החלו לפני כחודש, כאשר נשים מובילות מהפורום לקידום מעמד האישה ומארגוני הנשים בעיר תכננו את האירוע ובנו את החזון לערב זה.

במסגרת הערב התכנסו ביום רביעי שעבר באתר הפרדסנות למעלה מ-100 נשים שנענו לקריאה למרתון רעיונות חברתי, שנערך מהערב אל תוך הלילה. הנשים הוזמנו להגיע עם רעיון, מיזם או צורך, להעלות אותם בשולחנות עגולים ולפתחם לכדי יוזמה שהוצגה בפני ועדת שיפוט. במהלך הערב ליוו את הצוותים מנטוריות שישבו בכל שולחן וסייעו בפיתוח הרעיון. בסיום הציגה כל קבוצה את הרעיון הנבחר, כולל אבני דרך, שם הפרויקט וכיצד הן מציעות לקדמו.

האקתון הנשים הראשון ברחובות

האקתון הנשים הראשון ברחובות

 

הרעיונות הוצגו בפני צוות השופטות שבחרו ביחד עם הקהל ברעיונות הטובים ביותר בעיניהן. על השופטות נמנו רותי סופר, יועצת ראש העיר תל אביב ודוברת איגוד היועצות, ד"ר מרה קנבל, חברת מועצת רחובות ויו"ר הפורום לשעבר, וד"ר אתי גרובגלד, מנכ"לית מכללת אחווה ותושבת העיר.

המיזמים שנבחרו ע"י צוות השיפוט והקהל:

במקום הראשון: מקושרות – מיזם שיחבר את כלל נשות העסקים ברחובות. פלטפורמה המאגדת את מכלול העסקים של נשות העיר רחובות ויוזמות עסקיות באתר אינטרנט ובעיתון שנתי שיישלח לכלל תושבי רחובות. מטרת המיזם בשלב השני להתבסס על מתחם העסקים "נשות העיר רחובות" לצורך הצגת המיזמים העסקיים בחינם.

המיזם שנבחר במקום השני: מפגשים מהסוג הנשי- רשת קשרים חברתית נשית, מפגשים בשכונות בעיר באמצעות פלטפורמה דיגיטלית.

הרעיון שזכה במקום הראשון יקבל תקציב של 10,000 שקלים למימושו במסגרת הפורום לקידום מעמד האישה. הרעיון שזכה במקום השני יקבל תקציב למימוש בסך 5,000 שקלים.

הפרסים בהאקתון הנשים הראשון ברחובות

הפרסים בהאקתון הנשים הראשון ברחובות

חברת המועצה ומחזיקת תיק קידום מעמד האישה, אווה גור: "זו הייתה גאווה גדולה לערוך את ההאקתון הנשי החברתי הראשון בעיר רחובות, ושמחנו לראות את ההיענות הגדולה. אני מודה לכל הנשים שהיו מאחורי הקלעים ועזרו לערב הזה להתקיים. אירוע שכזה מסייע לנו להבין את צרכי נשות העיר, מה חסר להן, מה ישפר את חייהן בעיר רחובות וכיצד אנו יכולות להיות קהילה אחת גדולה שמשתפת אירועים, מידע, תחומי עניין משותפים ועוד".

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה, אביבה חלבי: "מרגש ומפעים בעיני היה לראות את הצלחת הערב ואת היענות נשים רבות, יזמיות חברתיות, נשים אקטיביסטיות ואכפתיות לבוא ולהשקיע לתכנן מיזם בערב זה למען נשות העיר. לראות את השילובים והמגוון בקבוצות, ולחשוב שלפני הערב הזה נשים לא הכירו זו את זו ותוך שלוש שעות הפכו לצוות משימה מוביל, זה מדהים. אני רוצה להודות לצוות הפורום על עבודה מאומצת לקראת ערב זה וכן לכל המנטוריות ולצוות השיפוט שליוו את הערב על הנחיה מקצועית ובהתנדבות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר