תור שגרתי מחוץ לסניף הדואר בבתיה מקוב
תור שגרתי מחוץ לסניף הדואר בבתיה מקוב

סניף הדואר המיתולוגי בדרך יבנה ברחובות בדרך לסגירה. סוכנות הדואר בבניין העירייה כבר נסגרה זמנית ובהליך מכרז

עשרות תושבים מרחובות שהורגלו להגיע לסניף הדואר בבניין עיריית רחובות זועמים על סגירתו. ל"ערים" נודע שגם הסניף שבדרך יבנה בדרך לסגירה. בחברת דואר ישראל מגיבים: "אנו נמצאים עתה בהליך מכרזי לאיתור סוכן דואר אשר יחדש את פעילותה של סוכנות הדואר בבניין העירייה"

פורסם בתאריך: 13.8.19 07:22

-->

עשרות תושבים מרחובות שהורגלו להגיע לסניף הדואר בבניין עיריית רחובות, זועמים על סגירת הסניף. מבחינתם מדובר על מהלך חסכוני נוסף של חברת דואר ישראל, שמצמצת סניפים ברחובות ומונעת מהאוכלוסייה קבלת שירותים חיוניים.

הנפגעים העיקריים הם קשישים ואוכלוסיות מוחלשות, שממעטים להשתמש בשירותים ממוחשבים כדי לשלם תשלומים שוטפים ולטפל בעניינים ביורוקרטיים. בכניסה לסניף הדואר בקומה הראשונה של בניין העירייה, פגשנו תושבים מתוסכלים וזועמים. אביבה בת ה-68 אומרת: ״במשך שנים הגעתי לסניף הזה כדי לשלם חשבונות ולשלוח את המכתבים שלי. לא ייתכן שבבניין מרכזי שכזה לא יהיה סניף דואר. בסניף המרכזי בעיר יש תור ארוך ובלתי נגמר״.

למערכת "ערים" נודע כי הסניף בבניין העירייה אמנם עתיד להיפתח בשנית, אלא שבכך לא תם צמצום סניפי הדואר בעיר וגם סניף הדואר ברחוב דרך יבנה עתיד לסגור את שעריו בקרוב. לטענת זכייני הסניפים, פעילותם אינה כלכלית ואין באפשרותם להמשיך ולהפעיל אותם.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "חברת דואר ישראל משקיעה בהתמדה משאבים רבים בשדרוג שירותי הדואר ובתוך כך בעיר רחובות. בשבוע שעבר התקיימה פגישת עבודה פורה עם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, במהלכה הציגה מנהלת חטיבת הקמעונאות בחברת דואר ישראל, בשמת שדה, את הפריסה הרחבה של יחידות הדואר בעיר רחובות שכוללת 27 יחידות שירות שמתוכן 16 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים, אשר פועלים בשעות ארוכות וגמישות. לצערנו, סוכנת הדואר אשר הפעילה את סוכנות הדואר בבניין העירייה ביקשה לסיים את ההתקשרות עם חברת דואר ישראל ואנו נמצאים עתה בהליך מכרזי לאיתור סוכן דואר אשר יחדש את פעילותה של סוכנות הדואר בבניין העירייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא כועסים בכלל. שנים של תפילות נענו ומנהל חכם בדואר קיבל החלטה נבונה להתייעל. מה שמה של העובדת המסתתרת הנצחית בחלקו האחורי של הסניף ? ( יוליה ? ) היחס שם תמיד היה מתנשא ומזלזל, חוסר יעילות וזמן ההמתנה נראה כאורך הגלות. הניהול הפנימי של הסניף נראה עצוב וממור ר

  2. אחד שיודע

    רק לידיעה!!!
    בחודש נובמבר הקרוב קבלת הקהל של חברת החשמל ברחובות יסגר!!! בכדי לקבל שרות יש לנסוע לאשדוד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיעה העת לסגור את הסניף בדרך יבנה. בכל פעם שהייתי צריך להגיע לשם קיבלתי חמרמורות בכל הגוף. תחנות לאיסוף דואר רשום פועחות ביעילות רבה יותר ושעות גמישות שלא מצריכות היערכות והמתנה ארוכה. לגבי הריווחיות ? זה המחיר של העסקת עובדת / מנהלת יחידה שהשירות והמחס לאנושות הם לא הצדדים החזקים שלה.

  4. ליליאן שולה

    כתושבת רחובות איני מבינה למה לקחת דואר רשום מפארק המדע יינות ביתן ולשלם חניה של שעה. בזמן שאני גרה ברחוב הרצוג?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר