ישיבת מנהלים ברשת חוויות
ישיבת מנהלים ברשת חוויות

תקציב חוויות לשנת 2019 אושר ויעמוד על כ-117 מיליון שקלים

דירקטוריון רשת חוויות אישר את תקציב 2019 שיעמוד על כ-117 מיליון שקלים עם עלייה של 18% בהשקעות בתחום חברה וקהילה וגידול בפעילויות החוגים

פורסם בתאריך: 5.8.19 16:39

-->

חברי דירקטוריון רשת חוויות בראשות יו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן, אישרו אתמול (ראשון) את תקציב רשת חוויות לשנת 2019. זאת לאחר סגירת מאזן 2018 באיזון תקציבי. התקציב לשנת 2019 מבטא צמיחה של כ-6 אחוזים ביחס לשנה שעברה ועומד על סך של 117,479,271 מיליון שקל, כאשר בשנת התקציב הנוכחית הרשת תרחיב משמעותית את הפעילויות בתחום החברה והקהילה. מדובר בגידול של 18% אחוז בתקציב בתחום זה, אשר יבוא לידי ביטוי בהרחבת פעילויות תרבות ופנאי, הרצאות, מופעים ועוד. גם בתחום האוכלוסיות המיוחדות, אשר צמח בכ-30% אשתקד, תחול עלייה של 4% נוספים.

ברשת חוויות מציינים כי השנה מותקנות בכל מעונות "צעדים" מצלמות פיקוח ובקרה, פרויקט שהחל להתממש בשנה שעברה, לצד פתיחת מוקד שירות, אזור אישי באתר הרשת, ביצוע הכשרות לעובדים, וצעדים נוספים שנועדו לשפר את השירות לתושבים ולשמר את רמת השירותים הגבוהה שמציעה הרשת.

אמיתי כהן: "ביצענו תהליך מעמיק שבסיומו סגרנו את שנת 2018 באיזון תקציבי, לצד גיבוש תקציב אחראי לשנת 2019, שכלל צעדים להידוק החוגרה אולם גם הרחבת חוגים ופעילויות. ברצוני להודות לראש העיר רחמים מלול על הגיבוי והתמיכה, לממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה, ולחשב הרשת דני אזולאי כהן, לכל עובדי החברה המסורים ולכל חבריי בדירקטוריון ששותפים לתהליך. עוד בהיותי יו"ר ועדת הכספים של הרשת בקדנציה הקודמת, הצבתי יעד ברור להרחבת הפעילות של חוויות לטובת כלל תושבי העיר והתקציב משקף מדיניות זו".

אמיתי כהן

אמיתי כהן

צביקה מדהלה, ממלא מקום מנכ"ל הרשת: "תקציב 2019 של רשת חוויות מהווה בסיס כלכלי יציב לפעילויות. במהלך השנה האחרונה נפתח מבנה מרכז מהות החדש ובעוד כחודש ייפתח מבנה מרכז תנופה החדש. רשת חוויות תמשיך גם בשנת 2019 לפתח מענים רחבים לכלל האוכלוסיות בעיר, על הצרכים המגוונים הקיימים ובהתאם תקציב 2019 רושם עלייה של 18 אחוז בפעילויות תרבות, גידול משמעותי בהיקף פעילויות החוגים וגידול של 6 אחוז בהיקף פעילויות הרשת בכלל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר