הפחים החדשים ברחובות
הפחים החדשים ברחובות

צעד משמעותי בדרך לעיר נקייה: מאות פחים חדשים מוצבים ברחבי רחובות

בימים אלה מותקנים ברחבי רחובות מאות פחים חדשים ידידותיים לסביבה, סגורים וגדולים יותר, שימוספרו במספר סידורי על מנת שניתן יהיה לזהותם בקלות בעת פניות למוקד העירוני

פורסם בתאריך: 30.7.19 12:05

-->

ברחבי העיר רחובות מותקנים בימים אלה מאות פחים חדשים בצבע שחור עם גימור מוזהב, אשר ישמשו את העוברים והשבים לזריקת זבל. בשלב ראשון מותקנים הפחים בדרך מנחם בגין, ובהמשך יותקנו בשכונות ברחבי העיר ובציר הרצל.

הפחים החדשים, בנפח 90 ליטר כל אחד, גדולים יותר מהפחים הישנים ויכולים להכיל יותר פסולת. הם מחליפים את הפחים הקיימים, שהיו בנפח 45 ליטר בלבד. כמו כן, בניגוד לפחים הישנים הפחים החדשים סגורים כדי למנוע מהפסולת שהושלכה בתוכם למפגע תברואתי, וכן על מנת למנוע השלכת שקיות זבל גדולות של פסולת ביתית. כיאה לעיקרון השמירה על הסביבה, הפחים החדשים עשויים מ-100% פלסטיק ממוחזר שניתן לשטיפה ולניקיון בקלות.

מדובר בפחים המיובאים לרחובות ביבוא מיוחד מאנגליה, כאשר רחובות היא העיר הראשונה בישראל שמתקינה אותם בשטחה. אלמנט חדש נוסף: כל פח ימוספר במספר סידורי על מנת שניתן יהיה לזהותו בקלות בעת פניות בעניינו למוקד העירוני 106.

הפחים החדשים ברחובות

הפחים החדשים ברחובות

עו"ד יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "השקענו מחשבה ומשאבים רבים בבחירת פחים חדשים שיהיו שימושיים יותר ויוסיפו לחזות העיר. מדובר בפחים בעלי תכולה גדולה יותר וכן בעלי זהות מספרית ידועה לצורך טיפול בפניות במוקד, כך שאנו צופים כי מעתה יהיה קל יותר לשמור על ניקיון הרחובות. נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית לשפר את חזות העיר ולשמור על הסביבה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר