עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חברי הקואליציה לא הגיעו לישיבת ועדת הביקורת. הדיון בנושא מחדלי בית התרבות ברחובות לא התקיים

על סדר היום של ועדת הביקורת בעיריית רחובות היה דיון בדו"ח מבקר המדינה בסוגיית מחדלי בית התרבות, אך הוא לא התקיים בשל היעדרות חברי הקואליציה. רועי שרעבי, שביקש לפסול זמנית את עו"ד מתן דיל מניהול הוועדה, הביע סיפוק. דיל מגיב: "ממה הם מפחדים?"

פורסם בתאריך: 23.7.19 19:17

-->

בהמשך למכתבו של רועי שרעבי למבקר עיריית רחובות, שביקש לפסול זמנית את עו"ד מתן דיל מניהול ועדת הביקורת, הישיבה שהייתה אמורה להיערך היום (שלישי) לא התקיימה, מאחר וחברי הוועדה המייצגים את סיעות הקואליציה לא הגיעו אליה. מאחר ולא היה קוורום לקיום הישיבה, דיל לא היה יכול לקיים אותה.

רועי שרעבי הביע סיפוק וציין: "אני מודה לחברי הוועדה מכל הסיעות שדאגו ליושרה הציבורית. נמשיך להיאבק למען ניקיון כפיים ציבורי".

מתן דיל, לעומת זאת, ראה את העניין בחומרה וציין: "על סדר היום של ועדת הביקורת היה דיון בדו"ח מבקר המדינה בסוגיית מחדלי בית התרבות. כמובן שכל פקידות העירייה הבכירה שזומנה לדיון הגיעה, ובכלל זה מנכ"ל העירייה, היועצת המשפטית, גזברית העירייה, מבקר העירייה, מנהל אגף המיסים ומנהל אגף האכיפה. חברי הוועדה, חברי הקואליציה, לא הגיעו כאיש אחד. ממה הם מפחדים?".

מימין: מתן דיל ורועי שרעבי

מימין: מתן דיל ורועי שרעבי

דיל ביקש מהיועץ המשפטי של העירייה חוות דעת משפטית כיצד לנהוג במקרה כזה, שבו חברי מועצה מחרימים את הדיון, וכיצד ניתן למנוע זאת בעתיד כל אימת שהנושא יהיה מורכב עבורם. כמו כן, הוא ביקש לדעת מה הקוורום שבאמצעותו ניתן לנהל בכל זאת דיון. עוד הוסיף ששתשלח בעניין זה שאילתה למשרד הפנים ומבקר המדינה.

דיל מסכם: "עצוב. במקום לנער מעלינו את עננת השחיתות הציבורית, חברי הקואליציה בוחרים להתחמק מדיון כה חשוב ומשמעותי להפקת לקחים ולייעול המערכת. אני תקווה שיש הסבר אחר מניח את הדעת לכל אחד מהחברים שלא הגיע ולגופו של עניין שאירועים כאלה לא ישנו. חברי המועצה חייבים לגלות אחריות ציבורית כפי שהציבור מצפה מהם, לדון ולעסוק גם בנושאים שאינם מייצרים מחיאות כפיים וקרדיטים פוליטיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר