עיריית רחובות
עיריית רחובות

כמה מבכירי המשתכרים בעיריית רחובות מתקרבים לגיל פנסיה. נכון לעכשיו לא ניתנו אישורים לדחיית מועד הפרישה בשנה

בימים האחרונים התפתח ברשתות החברתיות שיח סביב המשכורות של מספר בכירים בעיריית רחובות. כמה מהם צפויים לצאת לפנסיה בעוד מספר חודשים, וגם בקשות לדחיית גיל הפרישה בשנה צפויות להיענות בשלילה

פורסם בתאריך: 14.7.19 13:30

-->

בימים האחרונים התפתח ברשתות החברתיות שיח סביב המשכורות של מספר בכירים בעיריית רחובות, כשמרב החיצים הופנו כלפי מנהל מרכז מורשת יהדות תימן ותפוצות ישראל, חנניה קורש, שמוגדר כמנהל אגף בדו"ח שהופץ על ידי הממונה על השכר.

אותו חנניה קורש, שעובד בעירייה כבר עשרות שנים, יגיע בקרוב לגיל הפרישה לפנסיה והוא צפוי לסיים את תפקידו בסוף השנה. אותו הדבר נכון גם לגבי מנהלת אגף הרווחה, אירית שיפריס, שגם היא צפויה לסיים את תפקידה בסוף השנה עם הגעתה לגיל הפרישה.

"ערים" חושף כי מנהל אגף הרכב, איציק לוזון, צפוי לסיים בקרוב אף הוא את תפקידו עם ההגעה המתקרבת לגיל הפרישה, אך מועד הפרישה שלו יידחה בחודשיים. יש לציין כי החוק מאפשר לדחות את מועד הפרישה בשנה שלמה, אך עדיין לא ידוע האם קורש או שיפריס מתכוונים לבקש אישור דומה לדחיית מועד הפרישה שלהם. גם אם הם יעשו זאת, לא בטוח שהבקשה תעבור את אישורו של ראש העיר, שנוקט בגישה אחראית שנועדה לצמצם את עלויות העסקת עובדי העירייה.

בקרבתו של לוזון מסרו כי לוזון התבקש להגיש בקשה להארכת משך עבודתו על ידי מנכ"ל העירייה, הבקשה הוגשה וראש העיר רחמים מלול אישר את דחיית הפרישה בחודשיים בלבד. עוד מוסרים מקורביו של לוזון כי הוא בעד לאפשר לצעירים להתקדם וברצונו לצאת לפנסיה בכבוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר