רכב טיאוט
רכב טיאוט

רכבי הטיאוט ברחובות צוידו ב-GPS שמאפשר מעקב אחריהם. קבלני הרכבים הוזמנו לבירור

לראשונה ברחובות, מהפכת ה"עיר החכמה" הגיעה לרכבי הטיאוט של האגף לחזות העיר: כל הרכבים צויידו ברכיב GPS המצביע על מיקום הרכב בזמן אמת. בעקבות המעקב הוזמנו הקבלנים לשיחת בירור השבוע בעירייה. עו"ד יניב מרקוביץ': "עיריית רחובות משקיעה כעת משאבים רבים בטיפוח העיר וניקיונה, אך בלי פיקוח על הקבלנים לא יהיה שינוי"

פורסם בתאריך: 14.7.19 10:01

-->

עיריית רחובות מפעילה מערך ניקיון רחוב הכולל 6 רכבי טיאוט הפועלים במקביל ברחבי העיר מדי יום. רכבים אלו נועדו לנקות את הכבישים הראשיים ואת רחובות השכונות בעיר על פי תוכנית עבודה של האגף לחזות העיר. ביוזמת סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזור העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', הותקנו בכל רכבי הטיאוט רכיבי GPS, אשר מדווחים אונליין לעירייה על מקום הימצאם של הרכבים בזמן אמת.

ההחלטה על התקנת הרכיבים לקבלת מידע בזמן אמת התקבלה במטרה להגביר את השקיפות מול התושבים, ולהגדיל את הפיקוח על הקבלנים אשר מבצעים את העבודה עבור העירייה. בעקבות התקנת החיישנים והמעקב אחרי הרכבים, זומנו הקבלנים לשיחת בירור השבוע בלשכתו של סגן ראש העיר עו"ד מרקוביץ', שבמהלכה גם תיאמו מולם את הציפיות וחודדו הנהלים.

בעירייה מבהירים כי מערך רכבי הטיאוט כולו מופעל באמצעות חברות חיצוניות ולא על ידי עיריית רחובות באופן ישיר, ולכן ישנה חשיבות עליונה לפיקוח ובקרה על עבודתם. בשלב הראשון הדיווחים מועברים למוקד העירוני, למשרדי אגף חזות העיר וללשכת סגן ראש העיר. בשלב השני ישולבו מפות אונליין באתר העירוני וכל תושב יוכל לדעת בכל רגע נתון היכן הרכבים ולוודא שרכבים אלו אכן היו בשכונה הרלוונטית בכל יום ויום.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש ומחזיק תיק חזות העיר: "המהלך הזה נודע בראש ובראשונה להגביר את הפיקוח על ניקיון העיר. מדובר בצעד מתבקש בדרך לשינוי יסודי בחזות העיר. בשלב הראשון נפקח ונעקוב אחרי העבודה של הקבלנים דרך העירייה ובשלב השני נביא לכך שגם התושבים יוכלו בצורה שקופה לראות ולדעת אם הרכב עבר אצלם בשכונה. עיריית רחובות משקיעה כעת משאבים רבים בטיפוח העיר וניקיונה, אך בלי פיקוח על הקבלנים לא יהיה שינוי. נמשיך להוביל מהפיכה בחזות העיר באמצעות כל הכלים העומדים לרשותנו".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר