רותם אבידן והילדים
רותם אבידן והילדים

"האם ייללה מלמטה וגוריה ייללו מלמעלה. הייתה לנו מקהלה מאוד עצובה כאן"

רותם אבידן, תושבת רחובות המתגוררת ברחוב שמעוני, סייעה בהצלת גורי חתולים שנתקעו על גג הבניין הסמוך אליה

פורסם בתאריך: 8.8.17 07:00

-->

רותם אבידן, תושבת רחובות המתגוררת ברחוב שמעוני, הצליחה להציל גורי חתולים שנתקעו על גג הבניין הסמוך אליה ולהשיבם לאמם. רותם, גננת עירייה במקצועה, סיפרה כי היא מאוד רגישה לילדים ולבעלי חיים. לדבריה, כששמעה את יללות הגורים מגג הבניין הסמוך היא וילדיה כאבו מאוד על מצבם.

"מיום שבת התחלנו לשמוע יללות ממש חזקות של גורי חתולים", היא מספרת. "חיפשתי עם ילדיי מאיפה זה מגיע והבנו שזה בא מגג הבניין שמולנו. נזכרתי שבשבוע שעבר גזמו את אחד העצים וכנראה שדרכו הם הגיעו לגג ועכשיו אין להם איך לרדת. אמם יללה מלמטה, מהחניה, וגוריה מלמעלה. הייתה לנו מקהלה מאוד עצובה כאן".

בואו לגלות כיצד הסתיים מבצע ההצלה של גורי החתולים הללו:https://www.arimnews.co.il/news/2594

Geplaatst door ‎ערים‎ op maandag 7 augustus 2017

 

מה עשית?

"ניסיתי להגיע בעצמי לגורים ולהוציא אותם מהמקום שבו הם נתקעו, אבל הם ממש נכנסו אל תוך אחד החורים בגג, כי כנראה שהם פחדו מאתנו. התקשרתי למוקד העירוני והם שלחו את הווטרינר שלוכד חיות, שי קרווה. הוא הגיע, היה אדיב, בחן את המצב והניח למחרת – ביום ראשון – מלכודת. ביום שני בבוקר הוא שב למקום והבחין שהגורים כבר היו במלכודת. הוא הוריד אותם לחצר ושחרר אותם חזרה לאמם".

שי קרווה וגורי החתולים

שי קרווה וגורי החתולים

 

סוף טוב הכל טוב.

"זה רק מראה שחשוב להיות קשובים לכל מה שמתרחש בסביבת המגורים שלך. הבנות שלי שותפות לגמרי לכל סיפור הצלתם והשבתם של הגורים לחיק אמם. הילדה שלי כל רגע אמרה לי לבדוק, התעניינה, ומבחינתי זה ערך חינוכי. לשמחתי גם בחופשת הקיץ אפשר להמשיך בהשרשת החינוך לילדינו ובגמילות חסדים מסוג צער בעלי חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר