תחנת אוטובוס ברחובות
תחנת אוטובוס ברחובות

80 תחנות אוטובוס חדשות יותקנו ברחובות עד סוף 2019

היוזמה של מחזיק תיק התחבורה, אבי קינד, ושל מנהל אגף התנועה בעיריית רחובות, ליאור שוקרי, נשאה פרי: עד סוף השנה יותקנו בעיר 80 תחנות אוטובוס חדשות, חלקן במיקומים חדשים כמענה לתושבים

פורסם בתאריך: 25.6.19 06:42

-->

בשורה משמחת לתושבי רחובות. אחרי מאמץ משותף של אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה, ושל מנהל אגף התנועה ליאור שוקרי, התקבלה אתמול( שני) הודעה ממנהלת התחבורה הציבורית המאשרת תקציב להקמת כ-80 תחנות אוטובוס חדשות עד סוף שנת 2019. מרבית התחנות שיוקמו יחליפו תחנות קיימות מיושנות וחלקן יהיו במיקומים חדשים כדי לתת מענה לפניות התושבים שהתקבלו בנושא בשנה האחרונה.

עלות הפרויקט מוערכת בכמיליון שקלים, כשהתקציב נבנה מ-70 אחוז של משרד התחבורה והיתר מהעירייה. מעבר לתחנות שכבר מיועדות לשיפוץ, יפתחו בעירייה תהליך של שיתוף ציבור ובמסגרת התהליך יוזמנו התושבים להשמיע את דעתם לגבי המיקומים החדשים המדויקים שבהן דרושות תחנות חדשות.

חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה, אבי קינד: ״אני שמח שאחרי מאמצים רבים הצלחנו להביא בשורה בתחום תחנות האוטובוס ברחובות. בהזדמנות זו אציין לשבח את התפקוד והמאמצים של מנהל אגף התנועה ליאור שוקרי, ומנהל אגף השילוט והחניה ניסים כהן, שנלחמו להשיג את התקציב וערכו עבודת מיפוי מקצועית של התחנות הדרושות שיפוץ. זה עוד צעד קטן במסגרת התוכניות שלנו לשיפור מערך התנועה בעיר".

אבי קינד

אבי קינד

 

ליאור שוקרי (צילום: אלירן אביטל)

ליאור שוקרי (צילום: אלירן אביטל)

 

תושבים רבים מברכים על היוזמה ובהם גם חבר האופוזיציה אביב איטח, שפנה לפני מספר חודשים למנהל אגף התנועה, השילוט והפיקוח ליאור שוקרי, והסב את תשומת לבו לפניות שהוא מקבל על מצב תחזוקת תחנות אוטובוס, ובפרט בשכונת כפר גבירול, שם אזרח נחבל מחלקי מתכת של גג תחנת אוטובוס שקרס ברחוב הרדוף. גם תחנה זו תוחלף כמובן במסגרת התקציב החדש.

תחנת האוטובוס שתוחלף ברחוב הרדוף שבכפר גבירול

תחנת האוטובוס שתוחלף ברחוב הרדוף שבכפר גבירול

 

אביב איטח

אביב איטח


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שני

    מה לגבי הוספת קווי תחבורה ציבורית בשכונת רחובות הצעירה ותגבור תדירות קו 18 שמגיע מהשכונה לרכבת? לא יתכן ששכונה שלמה עם משפחות צעירות תהיה מנותקת משאר רחבי העיר ועם תחבורה ציבורית שלא עונה לדרישות התושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר