מס הכנסה רחובות
מס הכנסה רחובות

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת ברחובות

מפעילת צהרון: "אני אחרי לידה, לא ראיתי בזה משהו רשמי ולא חשבתי שצריך להוציא קבלה"

פורסם בתאריך: 7.8.17 09:53

-->

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת רישום הכנסות ברחובות ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקידת השומה רחובות, נערכו 130 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כתשעה אחוזים מהם לא רשמו הכנסות כדין.

בחנות רהיטים גילו המבקרים כי בעל העסק לא מנהל כלל ספרים. בתגובה השיב בעל החנות: "אני נמצא בהליך פשיטת רגל ולכן לא יכול לנהל ספרים". בביקורת בעסק לאדריכלות ועיצוב פנים נתגלה כי לא נרשמו הפקדות בנק וצ'קים בהיקף של 54 אלף שקלים. בעל העסק הסביר: "אתמול לא עבדנו והיום עוד לא הספקנו לרשום". בביקורת אצל מתקין פרגולות נמצא כי הוא לא רשם לאחרונה כ-10,000 שקלים ואינו מנהל כלל ספרים. המתקין טען: "עשיתי עבודות שירות על עבירות מס ואין לי עבודה, מדובר בהכנסה קטנה, יש לי גם חובות אצלכם, לא רשמתי בגלל המצב". בביקורת בצהרון ברחובות נמצאו הכנסות לא רשומות של כ-8,500 שקלים. מפעילת המקום הסבירה: "אני אחרי לידה, לא ראיתי בזה משהו רשמי ולא חשבתי שצריך להוציא קבלה".

המשך הטיפול בכל המקרים ייעשה במסגרת מחלקת השומה במשרד.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר