אחד משלטי החוצות בקמפיין הסברה בנושא ניקיון, סביבה וחזות העיר רחובות
אחד משלטי החוצות בקמפיין הסברה בנושא ניקיון, סביבה וחזות העיר רחובות

יניב מרקוביץ': "אני משוכנע שתוך פרק זמן קצר נראה את התוצאות בנושא ניקיון וסביבה"

בימים אלה החלה עיריית רחובות בקמפיין הסברה בנושא ניקיון, סביבה וחזות העיר, הכולל פרסום על גבי שלטי חוצות, מודעות, עמוד מיוחד באתר העירייה ופעילות בפייסבוק ובאינסטגרם

פורסם בתאריך: 17.6.19 13:18

-->

בחודשים האחרונים עיריית רחובות מקדמת שינוי ארגוני בנושא חזות העיר: המהלך החל בהגדלת התקציב המוקדש לחזות העיר, כנס שיתוף ציבור בנושא "חושבים סביבה", קידום מכרזים שונים בתחום, רה ארגון בנושא מחזור בעיר (מכרז פסולת אלקטרונית, שינוי מערך מחזור בגדים, ועוד), הגדלת צי הכלים הכבדים במערך חזות העיר, הגדלת כוח האדם בתחום, הגברת אכיפה ופיקוח בנושא איכות הסביבה, ועוד.

בימים אלה החל קמפיין ההסברה בתחום. עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, מפרט: "כעת, לאחר שהתחלנו בשינוי הארגוני בתחום חזות העיר, המהפכה יצאה לדרך והדרך ארוכה, אך אני משוכנע שתוך פרק זמן קצר נראה את התוצאות. כדי להפוך לעיר מקיימת ומקדמת סביבה וניקיון אנו פועלים לשינוי תפיסתי ולשם כך יצאנו בקמפיין הסברה מתמשך. שיתוף הפעולה של התושבים הוא חיוני להצלחת התהליך".

ראש העיר רחמים מלול: "קיבלתי החלטה עקרונית לשים במרכז העשייה את חזות העיר לרבות הניקיון, אך מעבר לכך לתחומים רוחביים נוספים. לפיכך מיניתי את עו"ד מרקוביץ' כמחזיק התיק במשרה מלאה והענקתי לו גיבוי מלא. את התוצאות אנו רואים בשטח. בימים אלה אנו פונים בקריאה לתושבים לקחת חלק במהפכה ולהקפיד על ניקיון הסביבה".

בימים אלה עלה לאוויר שירות חדש באתר העירוני, המרכז את כל הפעילות, המידע והעדכונים בתחום חזות העיר והסביבה. בעמוד החדש שנקרא "חושבים סביבה" יהיה ניתן לעיין בין היתר בדוחות בתחום איכות הסביבה וחזות העיר (כעת נמצא שם דוח הסיכום של כנס שיתוף הציבור), מיפויים של מתקני המחזור השונים בעיר, חדשות בתחום הסביבה, ועוד. כמו כן, בעמוד ניתן להירשם לפרויקט החדש של נאמני הניקיון שיתבצע באופן ייחודי בעיר רחובות, וליצור קשר ישירות עם האגף לחזות העיר, עם מנהל האגף ועם סגן ראש העיר באמצעות המייל. בהמשך ניתן יהיה לעיין במסלולי הנסיעה של קווי הניקיון בעיר.

כמו כן, כחלק מתהליכי הסברה חינוכית להעלאת המודעות על חשיבות השמירה על הניקיון והסביבה, נערכה תחרות עירונית בקרב כלל תלמידי בתי הספר היסודיים והעל-יסודיים בעיר. לגמר עלו שישה סלוגנים שנבחרו על ידי ועדת שיפוט עירונית ומתוכם נבחרו ארבעה סלוגנים שעוצבו והותקנו בגדול על צי משאיות הזבל של מערך האגף לחזות העיר. שלושה מהסלוגנים נבחרו על ידי תושבי רחובות באמצעות ההצבעות בעמוד הפייסבוק העירוני ואחד נוסף נבחר על ידי ועדת השיפוט העירונית.

מרקוביץ': "בימים אלה יצאנו בקמפיין הסברה מתמשך. הפרסומים בשלטי חוצות, במודעות ובהמשך גם ברשתות החברתיות והעמוד המיוחד שהקמנו באתר העירייה – הם כאן כדי לקרוא לתושבי העיר להצטרף למהפכה. העמוד המיוחד באתר הוקם על מנת לרכז עבור התושבים את כל המידע אודות פעולות הנוגעות לחזות העיר, לספק מידע חדש מחזית העשייה ולשים בראש סדר העדיפויות את מדיניות העיר המקיימת. אני קורא לכל תושבי העיר לגלות מעורבות ואכפתיות לסביבה ובמקביל לגלות סבלנות לגבי השינויים אותם אנו מתכננים בתקופה הקרובה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר