גור כלבים (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

קיבלתם מעיריית רחובות קנס על הכלב למרות שהוא חוסן? כך תערערו על הדוחות

בימים האחרונים נשלחו על ידי עיריית רחובות הודעות תשלום קנס לתושבים שלא חיסנו את כלבם נגד כלבת או לא עדכנו כי הכלב לא נמצא עוד ברשותם. הכלב כבר לא ברשותכם? חיסנתם אותו ולא הודעתם? כך תערערו על הדוח

פורסם בתאריך: 11.6.19 14:39

-->

לפני מספר חודשים פתחה עיריית רחובות במבצע מתוקשר אשר פורסם באמצעי המדיה השונים, לאכיפת חיסון כלבים כנגד מחלת הכלבת. זאת במסגרת אחריותו של השירות הווטרינרי העירוני וכחלק ממילוי חובתה לשמירה על בריאות התושבים ולמניעת התפשטותה של מחלת הכלבת, אשר התגלתה בשנה שעברה באזורים שונים בארץ. בהתאם לכך, נשלחה לפני כשנה גלוית תזכורת לחיסון הכלב/ה לתושבי העיר שהופיעו ברישומי העירייה כמי שלא חיסנו את כלבם.

בנוסף, בחודש פברואר נשלחה על ידי המוקד העירוני לכלל בעלי הכלבים הרשומים הודעת SMS ובה בקשה לעדכון המערכת בדבר סטטוס הכלב/ים הרשום בבעלותם. העירייה הודיעה כי בכוונתה לנקוט בהליכי אכיפה כנגד בעלי הכלבים שלא יחסנו את כלבם ואף להטיל קנסות, בהתאם לחוק.

לפני כשבועיים, לאחר עדכון המערכת על פי הדיווחים שהתקבלו, נשלחו הודעות תשלום קנס לכל התושבים המופיעים ברישומים כמי שעדיין לא חיסנו את כלבם.

עקב פניות של תושבים אשר קיבלו הודעת קנס מאחר שלא דיווחו, כמתחייב על פי החוק, כי הכלב לא נמצא עוד ברשותם, או כי חוסן באופן פרטי, עיריית רחובות מבהירה כי ניתן להגיש בקשה לביטול הקנס תוך 30 ימים ממועד קבלת דרישת התשלום. את הבקשות יש להגיש לאגף האכיפה והגבייה באמצעות הדואר האלקטרוני: [email protected] או בפקס 089392456. יש לציין את שם הפונה, מספר דרישת התשלום, הסיבות לבקשה וצירוף מסמכים רלוונטיים ככל שישנם. הגורמים המוסמכים ישקלו את הבקשות והחלטות ישלחו למערערים בשבועות הקרובים.

השירות הווטרינרי העירוני בעיריית רחובות קורא לכל בעלי הכלבים לגלות אחריות ולחסן את הכלבים מדי שנה כנגד מחלת הכלבת, וכן להחזיק את הכלבים בהתאם לדרישות החוק. במידה והכלב אינו נמצא עוד ברשותכם או שאינו עוד בין החיים, יש לעדכן את השירות הווטרינרי העירוני, ובכך להימנע מקנסות בעתיד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוסף של אי אמיתות…. לא גלויה, לא סמס ולא חידוש רשיון. דבר לא נשלח עד הודעת הקנס. אם אלו היו נשלחים, לא היו כל כך הרבה קנסות שגויים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר