אחד ממוקדי ההצפה ברחוב כובשי החרמון
אחד ממוקדי ההצפה ברחוב כובשי החרמון

תושבי רחוב כובשי החרמון: "אנחנו סובלים מהצפות לא ברורות ברחוב". העירייה: "הנושא יטופל"

תושבי רחוב כובשי החרמון ברחובות מתלוננים על מוקדי הצפה ב"גן ההרפתקאות" ובכביש. בעירייה מוסרים כי הנושא יטופל ויבוצעו בורות חלחול בשטח הציבורי שמעל רחוב בר כוכבא

פורסם בתאריך: 6.6.19 07:27

-->

תושבי רחוב כובשי החרמון ברחובות מתלוננים כי באחרונה ישנם ברחוב שני מוקדי הצפה. האחד בגינה הציבורית "גן ההרפתקאות", והשני בכביש שברחוב עצמו.

אחד התושבים סיפר ל"ערים" כי הוא התקשר למוקד העירוני מספר פעמים, שם מסבירים את ההצפות בכך שיש בנייה מסביב היוצרת פליטת מים, וכי לא מדובר בביוב.

על אף שמדובר במים ולא בביוב, התושבים עדיין מצפים להסדרת ההצפות בהקדם ומסבירים: "המים הללו מובילים להתרבות חרקים מעופפים ומזיקים נוספים שעלולים לפגוע בילדי השכונה, בפרט בכל מי שמשתמשים במתקני המשחקים שבגינה. זה ידוע שמים עומדים גורמים ליתושים ולעקיצות".

שכנה שגרה בסמוך אמרה: "את התשלומים הם יודעים לגבות בזמן בתאגיד המים, אז מדוע אני לא מקבלת מענה בזמן? הבעיה היא שלהם, לא שלי. זה שבנו חניון לבניינים ברחוב סמוך זה מבורך, אבל אנחנו סובלים מזה. אם נצטרך נתארגן ונתייצב בלשכת ראש העיר עם בקבוקים מלאים במים שמתבזבזים כאן, שגם הלשכה שלו תהיה רטובה ולא רק הבית שלנו. אולי ככה נקבל מענה, שראש העיר ירגיש איך זה לחיות עם נהר של מים מבוזבזים על חשבון הציבור".

מהעירייה נמסר: "זרימת המים ברחוב כובשי החרמון נגרמה משטיפת מאגרי המים והמרתפים של שני הבניינים ברחוב בר כוכבא, היות שקו הניקוז עובר לרחוב כובשי החרמון. הנושא יטופל ויבוצעו בורות חלחול בשטח הציבורי שמעל רחוב בר כוכבא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר