צביקה מדהלה
צביקה מדהלה

הוסדרו המחלוקות בין עיריית רחובות, רשת חוויות והחברה למתנ"סים. צביקה מדהלה הודיע כי יסיים את תפקידו

ראש העיר רחמים מלול נפגש עם הנהלת החברה למתנ"סים והסדיר עמם את יחסי העבודה בכל הנוגע לרשת חוויות. ממלא מקום מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה, הודיע על החלטתו להמשיך לתפקיד אחר ובקרוב ייצא מכרז לאיוש התפקיד

פורסם בתאריך: 30.5.19 19:48

-->

לאחר תקופה ממושכת של מחלוקות בין העירייה, רשת חוויות והחברה למתנ"סים, הוסדרו השבוע כל המחלוקות והחברה למתנ"סים תמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם העירייה ורשת חוויות לטובת תושבי העיר. זאת לאחר שראש העיר נפגש עם הנהלת החברה למתנ"סים והסדיר עמם את יחסי העבודה. בתוך כך, הצדדים דנו בתקציב הרשת לשנת 2018 שהסתיים באיזון והסיכום יובא בפני הדירקטוריון.

ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה, בירך על ההחלטה ומסר: "ההבנות אליהן הגענו מלמדות על כך שלפני הכל עומד האינטרס הציבורי. רשת חוויות תמשיך לפעול באחריות ולשמור על הקופה הציבורית. מאחר ואני דוגל בשקיפות מלאה, בהזדמנות זו אני רוצה לבשר כי לאחר שנתיים בתפקיד ממלא מקום מנכ"ל הרשת, ולאחר שייצבנו את התקציב ופיתחנו את הפעילויות, החלטתי שהגיע הזמן להמשיך הלאה. אמשיך למלא את תפקידי בנאמנות ומסירות מתוך אהבתי הגדולה לעיר בכל מקום שבו אפעל".

מרשת חוויות נמסר כי בקרוב ייצא מכרז לתפקיד מנכ"ל רשת חוויות.

יש לציין כי בחודש מרץ נחשף ב"ערים" כי מדהלה קיבל הצעה להתמנות לתפקיד מנהל האגף המוניציפאלי בעירייה. במסגרת התפקיד, צפוי מדהלה לעסוק גם בעבודת ראש לשכת ראש העיר רחמים מלול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר