אתר ערים מאובטח
אתר ערים מאובטח

"ערים" – המקומון הראשון המאובטח בישראל

הידעתם? החל מאוקטובר אפילו מי שיקליד טוקבקים באתר לא מאובטח יקבל התרעה. ב"ערים" אתם בטוחים

פורסם בתאריך: 4.8.17 09:13

-->

רואים את ה-https  הירוק ליד הכתובת של האתר שלנו ARIMNEWS.CO.IL או את סימן המנעול בשורת הכתובות? זה אומר שכל תקשורת בינכם לבין האתר של "ערים" היא תקשורת מאובטחת. תקשורת שלא ניתן "להאזין" לה.

השימוש בפרוטוקול https מאפשר הצפנה דו-כיוונית של תעבורת המידע בין הלקוח לשרת, אשר מגינה מפני "האזנת סתר" או שינוי של תוכן המידע העובר בין הצדדים. כפועל יוצא, הפרוטוקול מבטיח כי גולש האינטרנט הניגש לאתר כלשהו אכן יתקשר עם אותו אתר שהתכוון להתקשר עמו.

באופן היסטורי, הפרוטוקול שימש בעיקר לפעולות העברת כספים או העברת מידע רגיש אחר, אלא שבשנים האחרונות השימוש בו נעשה רחב יותר וניתן כבר לראות אימות נתונים בסוגים שונים של אתרים, אשר הקנו אבטחה לחשבונות משתמש, לתקשורת בין משתמשים, זהות המשתמש ומידע המאוחסן על ידו בשרתים.

השימוש ב-https  חשוב במיוחד ברשתות ויי-פיי לא מוצפנות, בהן כל משתמש באותה הרשת מסוגל "לרחרח" אחר תעבורת המידע הנשלחת ברשת ולגלות מידע רגיש. יתרה מזאת, גם רשתות שהשימוש בהן מוגבל יכולות לעשות שימוש במידע העובר דרכן ואף משנות אותו, לעתים לצורכי פרסום ולעתים גם באופן זדוני.

באתר "ערים" אתם מוגנים, שכן זהו המקומון הראשון בארץ שחושב על הגולשים ושומר על רמת אבטחה גבוהה עבורם, אפילו אם אין באתר שום שילוב של תשלומים או מידע רגיש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר