בריכת וייסגל
בריכת וייסגל

בריכת וייסגל תיפתח כבר בערב ל"ג בעומר בניסיון של עיריית רחובות לצמצם בכמות המדורות

עיריית רחובות קוראת לתושבים לצמצם במדורות ל"ג בעומר וממליצה על פעילות חלופית בבריכה העירונית בוייסגל. לתושבים שיחליטו לקיים מדורות בכל זאת: יש לעשות זאת רק בשטחים הפתוחים שהוגדרו מראש על ידי העירייה

פורסם בתאריך: 22.5.19 07:58

-->

כפי שפורסם ב"ערים", לאור מזג האוויר השרבי, הבריכה העירונית במרכז וייסגל תיפתח בחופשת ל"ג בעומר בעלות סמלית של 20 שקלים – מחיר אחיד לבוגרים ולילדים.

בשל עומס החום הכבד הצפוי כבר מהיום (רביעי) וההנחיות לצמצם במדורות שיכולות לגרום לשריפות, הנהלת עיריית רחובות הנחתה את החברה העירונית לפתוח מיידית את בריכת וייסגל, גם לרחצה לילית בליל ל"ג בעומר, על מנת לספק לתושבים אלטרנטיבה.

הערב (רביעי) הבריכה תהיה פתוחה בין השעות 17:00-22:00 במחיר סימלי של 20 שקלים, כאשר הבריכה לרחצה נפרדת תיפתח בין השעות 18:00-22:00 לילדות ולנשים. בשתי הבריכות ילדים עד גיל שנתיים יכנסו בחינם.

בשל תנאים קיצוניים של מזג האוויר, המעלים את הסבירות להתרחשות דליקות, רב טפסר דודי שמחי, נציג כבאות והצלה, הוציא צו אשר אוסר על הדלקת מדורות מלבד השטחים הפתוחים שהוקצו לכך על ידי הרשות המקומית. הדבר מצטרף לקריאתם המשותפת של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות לצמצום מדורות על מנת לצמצם את הפגיעה בסביבה ובבריאות החוגגים.

למי שכן ידליק מדורות, יש להקפיד על הנחיות הבטיחות תוך משנה זהירות: יש לאחד מדורות כל שניתן, לשמור על מדורות קטנות, לגדרן, ולנהוג במשנה זהירות בהדלקתן וכיבוין. פקחי השיטור העירוני יאכפו את הנחיות הבטיחות ללא פשרות, צוותי לוחמי האש ברחובות יערכו סיורים יזומים ברחבי העיר ויעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם המוקד העירוני והפיקוח והשיטור העירוני.

באגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני נערכו מבעוד מועד לשמירה על הבטיחות ברחבי העיר במהלך ליל ל"ג בעומר, ולשמירה על ההנחיות בדבר המגרשים המותרים בהבערת אש. בטרם החגיגות יסיירו מפקחי אגף גנים ועיצוב הסביבה בגנים ציבוריים על מנת לאתר מערומי עצים להכנה למדורות ללא היתר , כדי למנוע נזקים בשטח הציבורי. במקביל, פקחי אגף הביטחון יסיירו ברחבי העיר על מנת לאתר מערומים של קרשים למדורות במקומות אחרים ללא היתר, ולדאוג לפנותם. לצורך כך הוכן מבעוד מועד מנוף של אגף חזות העיר. החל משעות הערב ועד לשעות הלילה הקטנות, יסיירו ניידות השיטור והפיקוח העירוני ברחבי העיר לשם אכיפת ההנחיות, וידרשו לכבות מדורות המובערות בשטחים ציבוריים שאינם מותרים לכך.

מדורה (צילום אילוסטרציה)

צילום אילוסטרציה

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו שמחים לספק לתושבים אלטרנטיבה קרירה ומרעננת כפעילות חלופית להבערת מדורות. אני קורא לתושבים להימנע מסיכון מיותר ומזיהום אויר. לשם כך הנחיתי לפתוח את הבריכה העירונית גם בליל ל"ג בעומר. למי שבוחר לקיים מדורה בכל זאת, אנא אל תהיו שאננים והקפידו על הנחיות הבטיחות".

דורון מילברג, מנכ״ל העירייה: ״אנחנו מתייחסים בכובד ראש להמלצות נציבות כיבוי אש והצלה ותחזית מזג האוויר. בטיחות התושבים היא מעל לכל, ולכן אנו ממליצים להמעיט בקיום מדורות. באם יוחלט לקיים מדורה בכל זאת, חשוב להקפיד על כללי הזהירות. תנאי מזג האוויר הקיצוניים יכולים להביא להתפשטות אש תוך שניות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר