מיכל חלימי ז"ל
מיכל חלימי ז"ל

הותר לפרסום: הנעדרת מיכל חלימי, רחובותית במקור, נרצחה בזמן שהייתה בהריון מתקדם

צעיר פלסטיני חנק אותה והטיח בראשה אבנים. הלווייתה תיערך היום ב-18:30 ברחובות

פורסם בתאריך: 2.8.17 12:20

-->

במשטרת ישראל התקבל דיווח בסוף חודש מאי על היעדרותה של מיכל חלימי, בת 29, רחובותית במקור, שהתגוררה בשנתיים האחרונות באחד היישובים שבגזרת בנימין. בעקבות הדיווח על היעדרה נפתחה חקירה ונעשו ניסיונות לאתרה. במסגרת החקירה עלה כי הנעדרת עזבה מרצונה את ביתה וככל הנראה שוהה בביתו של צעיר פלסטיני תושב שכם עמו הייתה במערכת יחסים. מאיסוף ממצאים ראשוניים, בכלל זה בפייסבוק של השניים, נראו תמונות משותפות והצהרתם בדבר כוונתם להתארס.

עם התפתחות החקירה, נעצר החשוד עמו הייתה בקשר וכבר בשלב הראשון של חקירתו עלו סתירות לעניין מקום שהותה של הנעדרת, עובדה שהעלתה את החשד למעורבותו בהיעדרותה. בשלב זה החליט מפקד המחוז, ניצב משה ברקת, להטיל את המשך החקירה על היחידה המרכזית.

חוקרי היחידה המרכזית ניהלו תחילה חקירה סמויה, במסגרתה החלו באיסוף ממצאים תוך ביצוע פעולות חקירה מגוונות ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שחיזקו את החשד כי הנעדרת אינה בין החיים. עם התקדמות החקירה, ותחת צו איסור פרסום, נעצרו מעורבים נוספים תושבי טייבה עימם החשוד היה בקשר.

במהלך חקירתם מסרו כי בין החשוד והמנוחה הייתה מערכת יחסים, וביום היעדרותה נפגשו השניים באזור חולון ושם ככל הנראה בוצע הרצח. בתאריך 24.7.17, לאחר שבלשי היחידה ערכו סריקות נרחבות באזור חולות חולון, אותרה גופת המנוחה שזוהתה במכון לרפואה משפטית.

החשוד נחקר מספר פעמים, הודה ושיחזר את מעשה הרצח. על פי גרסתו פגש את המנוחה באזור חולון, חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום ברכבה.

היום (רביעי) בבית משפט השלום בירושלים תוגש בקשת הצהרת תובע ובימים הקרובים פרקליטות מחוז תל אביב תגיש כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר