ראש העיר עם החיילים המצטיינים
ראש העיר עם החיילים המצטיינים

רחמים מלול: "יש לנו ברחובות 152 אלף סיבות טובות לחגוג עוד מעט את שנתה ה-130 של העיר"

גן המייסדים התמלא מפה לפה בפעם השנייה בתוך 24 שעות, לרגל קבלת הפנים החגיגית של ראש העיר רחמים מלול, שכללה חלוקת תעודות הוקרה למצטיינים ומופע של חנן בן ארי

פורסם בתאריך: 10.5.19 07:27

-->

אמש (חמישי) המשיכו לחגוג ברחובות את יום העצמאות, עם קבלת הפנים החגיגית של ראש העיר רחמים מלול, במהלכה חולקו תעודות הוקרה למצטיינים עירוניים ולחיילים מצטיינים בני העיר.

ראש העיר חילק שלוש תעודות הצטיינות לשנת 2019. הראשונה, לבית הספר העירוני לשחמט הפועל במסגרת החברה העירונית רחובות, הנחשב לאחד מחמשת בתי הספר לשחמט הטובים בישראל.

בבית הספר בראשותו של אלכס פרידקין לומדים למעלה מ-100 תלמידים ברמות שונות, החל מגיל 5 ועד גיל 18. תלמידי בית הספר לשחמט משחקים בליגה הלאומית למקצוענים בישראל, מול שחקנים מבוגרים ומנוסים מהם, וגורפים פרסים והישגים בתחרויות בישראל וברחבי העולם. בשנה האחרונה זכו תלמידי בית הספר במקום הראשון באליפות ישראל עד גיל 8, במקום ראשון באליפות הארץ לקבוצות עד גיל 18 בפעם השלישית ברציפות, במקום ראשון באליפות אירופה עד גיל 15 עם התלמידה מישל קטקוב, ואלופת הארץ עד גיל 6 היא אביגיל טיומקין המשחקת בין שורותיו. רק בשבוע שעבר זכה בית הספר במקום ראשון באליפות הארץ עד גיל 20.

הוקרה לבית הספר לשחמט

 

תעודת ההוקרה השנייה של ראש העיר לשנת 2019 הוענקה למכבי וייסגל רחובות. לבמה עלו ילנה שוקר, יו"ר האגודה לקידום השחייה, אלעד חן, מנהל מכבי וייסגל רחובות, וגיא שחר, המנהל המקצועי של מכבי וייסגל רחובות, יחד עם השחיינים הצעירים. תעודת ההצטיינות למועדון הוענקה על הזכייה בהישג היסטורי השנה – אליפות ישראל בשחייה לגילאי 10-14.

מועדון מכבי וייסגל רחובות נמצא בתנופה בשנים האחרונות. כ-500 שחיינים צעירים בגילאי 6 עד 18 שנים מתאמנים בשורות המועדון, כשליש מהם במסלול תחרותי. המועדון, המתאמן בבריכת וייסגל העירונית בתמיכתה של החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט, מוביל שינוי בתרבות השחייה ברחובות בשנים האחרונות, שבא לידי ביטוי בגידול משמעותי בכמות השחיינים ובשיפור בביצועיהם.

הוקרה לשחייני מכבי וייסגל רחובות

 

תעודת ההוקרה השלישית של ראש העיר לשנת 2019 הוענקה לסגן ניצב שרון מנור, מפקד משטרת רחובות ולכל שוטרי התחנה. סגן ניצב מנור החל לפקד על משטרת רחובות ב-2017 לאחר שמילא שורה של תפקידי פיקוד במשמר הגבול. משטרת רחובות מופקדת על הסדר והביטחון לא רק ברחובות אלא בכל הסביבה: נס ציונה, יבנה, גדרה, מזכרת בתיה ועוד. העמדת אירועים המוניים ברחובות וקיומם ללא כל תקלה כרוכה בעבודה רבה בטרם האירועים ובמהלכם, על ידי שוטרי משטרת רחובות ובראשם סגן ניצב מנור. בעיריית רחובות ובחברה העירונית ביקשו להודות למנור ולשוטרים על עבודה סביב השעון בכל אירוע ואירוע ועל העשייה הרבה בעיר בחיי היום יום, על פעילות ענפה בשיתוף פעולה מול כל גורמי העירייה, במקצוענות, מצוינות וחתירה לטובת הציבור.

מימין: איציק עובדיה, רחמים מלול, שרון מנור ודורון מילברג

כמו כן העניק ראש העיר תעודות הוקרה לשלושת החיילים המצטיינים בני העיר: מצטיין נשיא המדינה, סמל ראשון גל סיני, סמלת ראשונה שרה ענוג, ומצטיינת הרמטכ"ל ליום העצמאות ה-71 למדינת ישראל: רב סרן סער בורשטיין. רב סרן בורשטיין ייצגה את החיילים המצטיינים בני רחובות, ונשאה דברי ברכה בשמם.

רחמים מלול ורב סרן סער בורשטיין

 

ראש העיר רחמים מלול: "להישגי המדינה אין זמן ולמצוינות אין גבול. יום הולדתו של אדם הוא יום של אתנחתא ועשיית חשבון נפש, וכן הדבר ביום הולדתה של המדינה. ואם כך נעשה, יוביל החשבון לאיחוי קרעים בתוכנו, לגישור פערים ולאחדות כל המחנות. יש לנו ברחובות 152 אלף סיבות טובות לחגוג עוד מעט את שנתה ה-130 של העיר, את ההישגים וההתפתחות שלה בכל תחום אפשרי״.

המופע המרכזי של הערב היה של הזמר חנן בן ארי שהלהיב את הקהל ושר את להיטיו, ביניהם: "מה אתה רוצה ממני", "בשורות טובות" וכמובן "החיים שלנו תותים".

חנן בן ארי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר