ישיבת הערכת מצב בעיריית רחובות
ישיבת הערכת מצב בעיריית רחובות

רחובות: לצד שגרה מלאה בעיר ובמוסדות החינוך נבדקת מוכנות המקלטים הציבוריים והמקלטים במוסדות החינוך

ראש העיר רחמים מלול קיים הערכת מצב עם נציגי פיקוד העורף וגורמי הביטחון והחירום בעיר והוחלט לשמור על שגרה מלאה בעיר ובמוסדות החינוך. מלול: "אני מבקש מהתושבים לשמור על ערנות ולהקפיד על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף במקרה חירום"

פורסם בתאריך: 5.5.19 09:46

-->

לאור ההסלמה בדרום ראש עיריית רחובות רחמים מלול קיים הבוקר (ראשון) הערכת מצב עם נציגי פיקוד העורף וגורמי הביטחון והחירום בעיר. לאחר בחינת הנחיות פיקוד העורף הוחלט לשמור על שגרה מלאה בעיר ובמוסדות החינוך, כאשר גורמי החירום בעיר דרוכים ומצויים בכוננות.

בישיבה בראשות ראש העיר נכחו ממלאי מקומו בנצי שרעבי וזהר בלום, סגנו עו"ד יניב מרקוביץ', מנכ״ל העירייה דורון מילברג וגורמי הביטחון, החירום והחינוך בעיר: אליצור זרחי, אפרת צוקרמן וערן גיאת מנהל השיטור העירוני, ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה, ממלא מקום מנכ״ל רשת חוויות צביקה מדהלה, וכן ממלא מקום מפקד יחידת הקישור לרחובות סרן רומן פובולוצקי. אלוף משנה אופיר כהן, מפקד נפת השפלה בפיקוד העורף, עדכן את הנוכחים במצב הביטחוני. לאחר בחינת הנחיות פיקוד העורף הוחלט לשמור על שגרה מלאה בעיר ובמוסדות החינוך.

בתוך כך, ראש העיר הורה לבצע בגנים ובבתי הספר רענון ההנחיות על התגוננות בשעת חירום, ולוודא את מוכנות המקלטים הציבוריים והמקלטים במוסדות החינוך. גורמי החירום העירוניים מצויים בכוננות מוגברת. השיטור העירוני ואגף הביטחון ערוכים למקרה הצורך וגם המוקד העירוני ערוך לפניות התושבים.

רחמים מלול: ״אני מבקש מהתושבים לשמור על ערנות ולהקפיד על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף במקרה של אזעקה – כניסה למרחב מוגן בתוך דקה וחצי והישארות בו למשך 10 דקות. אנו מחבקים את תושבי הדרום ומחזקים את צה"ל וכוחות הביטחון. אנו עוקבים מקרוב אחר המצב ונמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר