האתון שעברה התעללות
האתון שעברה התעללות

נערים משכונת אושיות התעללו באתון

על פי החשד הנערים כיבו עליה סיגריות, השליכו עליה גחלים ופגעו בה קשות. עובדי המחלקה הווטרינרית הוזעקו למקום ולקחו את האתון לחווה שיקומית

פורסם בתאריך: 1.8.17 07:00

-->

עובדי המחלקה הווטרינרית של עיריית רחובות נקראו בסוף השבוע לשני מקרים חריגים. המקרה הראשון אירע ברביעי שעבר, כשסמוך לחצות הוזעקו עובדי המחלקה אל דירה במזרח העיר. באחד מחדרי הדירה התבצרה אישה שאיימה להתאבד עם חמשת כלביה. כעבור זמן קצר, לאחר משא ומתן של צוותי רפואה ומשטרה, הסכימה האישה לפתוח את הדלת ועובדי המחלקה הווטרינרית לקחו את הכלבים לחזקתם. לאחר יומיים שבה האישה לביתה והמחלקה הווטרינרית השיבה לה את כלביה.

המקרה השני אירע בשבת האחרונה. על פי החשד, נערים משכונת אושיות גנבו אתון מחווה הנמצאת בכניסה למושב בילו, שבסמוך לשכונת אושיות. הנערים התעללו באתון, כיבוי עליה סיגריות, השליכו עליה גחלים ופגעו בה קשות. עוברי אורח שהבחינו בהתעללות הזעיקו למקום משטרה. עובדי המחלקה הווטרינרית הוזעקו למקום אף הם ולקחו את האתון לחווה שיקומית.

האתון שעברה התעללות

האתון שעברה התעללות אחרי המעבר לחווה השיקומית

 

מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר אבי צרפתי: "במקרה של הכלבים, הגענו על מנת לסייע בתפיסת הכלבים, כדי שהמשטרה תוכל לבצע את עבודתה, וכך עשינו. אספנו את הכלבים כי לא היה מי שיטפל בהם. בהמשך נודע לנו שהגברת חזרה לביתה, ניהלנו איתה דו שיח על החזרת הכלבים וביום שישי השבנו לה אותם, כפי שהיא ביקשה. לצערי חטפנו "ברכות" מצד השכנים שלה, אבל אנחנו עשינו את המוטל עלינו. טיפלנו בכלבים, אחד מהם מבוגר ומטופל בבעיות לב, המשכנו להעניק לו את התרופות שהוא צורך ולבסוף כאמור השבנו אותו ואת יתר הכלבים לבעליהם".

לגבי האתון, מוסיף צרפתי: "היו עליה סימני סיגריות וגחלים ואספנו אותה לחווה שיקומית. אם מישהו איבד את האתון הוא מוזמן לגשת למשטרה ונפעל בהתאם להשבתה לבעליו. אחד הדברים שמטרידים אותי הוא שמי שמחזיק בעל חיים מהסוג הזה לא יכול לאפשר לו להיגנב או לברוח. הוא צריך לדעת שיש לו אחריות, במיוחד עם בעלי חיים מהסדר גודל הזה. הרי לא מדובר על איזה חתול קטן שברח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלה חיות אדם מי שעושה דבר כזה הוא רוצח בפוטנציה איך נותנים להם להמשיך ולהתעלע בחיות זה בא מהבית וכך צומחים פושעים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד שהצלתם אותה מסכנה קטנה….ולחלאות אדם הלוואי ויענשו משמיים אמן זבלים חלאות שטנים
    מאחל החלמה וחיים טובים למסכנה בחווה השיקומית כל הכבוד צדיקים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר