מימין: צבי טרופ, רחמים מלול, יחזקאל הרמלך, יעקב סנדלר ומיש לפידות
מימין: צבי טרופ, רחמים מלול, יחזקאל הרמלך, יעקב סנדלר ומיש לפידות

ארבעה ראשי עיריית רחובות בעבר ובהווה נכחו באירוע הרמת הכוסית לפסח של על"ה

יו"ר על"ה צבי טרופ באירוע הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח: "אני מוקיר תודה מקרב לב למתנדבים, לעובדים ולשותפים האמיתיים בעירייה בהנהגתו של ראש העיר רחמים מלול"

פורסם בתאריך: 14.4.19 10:55

-->

בבית על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, התקיים האירוע המסורתי של הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח. המקום היה גדוש ב-200 מתנדבים ועובדי העמותה, ובראשם יו"ר על"ה צבי טרופ, היו"ר הקודם וראש העיר לשעבר יחזקאל הרמלך, מנכ"ל העמותה אסף וישקין, ראשי העיר לשעבר מיכאל (מיש) לפידות ויעקב סנדלר הפעילים ומתנדבים בעמותה, ראש עיריית רחובות רחמים מלול, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק האזרחים הוותיקים, ד"ר רוני באום, וענת יולס מנהלת האגף לאזרח המבוגר במחלקת הרווחה של העירייה.

האירוע התקיים בהנחייתו של שדרן הרדיו אריק אדלר, המתנדב ברדיו על"ה. יו"ר על"ה צבי טרופ נשא דברים ואמר כי זוהי זכות עבורו לברך את כולם בברכת חג הפסח, אך זוהי זכות גדולה יותר לכהן כיו"ר על"ה. הוא שיתף את הנוכחים בפעילויות הרבות המתקיימת במקום והוקיר תודה למתנדבים, לעובדים ולבני משפחותיהם, וכן לשותפיה האמיתיים של העמותה בעירייה, ד"ר רוני באום וראש העיר רחמים מלול, לו הוא הודה על הגדלת התקציב לעמותה ועל היחס החם שהוא ונציגי העמותה מקבלים.

עוד אמר טרופ כי בנייתו של בית על"ה החדש דרשה משאבים רבים אשר הותירו את קופת העמותה מדולדלת. "הכנו תוכנית שאפתנית מאוד מבחינת היעדים, אך דלילה באמצעים ועדיין אני בטוח שאנחנו נצלח את התקופה".

ראש העיר בירך את יו"ר העמותה ואת היו"ר הקודם, לצד שני ראשי הערים הנוספים שנכחו, בהתבדחות על כך שיצאו מעבדות לחירות ואמר: "בעיר פועלים 85 ארגוני מתנדבים. על"ה היא הפנינה בכתר".

בתום הברכות עלה לשיר יובל חלף בהתנדבות והנעים בשירי ארץ ישראל. כל הנוכחים הצטרפו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר