רחמים מלול בביקור בבית הספר בן-צבי
רחמים מלול בביקור בבית הספר בן-צבי

בית הספר בן צבי זכה במקום הראשון בתחרות הסלוגנים לשמירה על חזות העיר רחובות

במסגרת תחרות שנערכה בשיתוף אגף חזות העיר ואגף החינוך והנוער ברחובות, נבחרו ארבעה סלוגנים שהוגשו על ידי בתי הספר ויפורסמו בחודשים הקרובים על צי משאיות האשפה בשירות העירייה. בן צבי במקום הראשון ואחריו בתי הספר סמילנסקי, רון ארד ובארי בשדה

פורסם בתאריך: 9.4.19 07:06

-->

כחלק מתהליכי הסברה חינוכית להעלאת המודעות על חשיבות השמירה על הניקיון והסביבה ברחובות, נערכה בשבועות האחרונים תחרות עירונית בקרב כלל תלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר. לגמר עלו שישה סלוגנים שנבחרו על ידי ועדת שיפוט עירונית, ומתוכם נבחרו ארבעה סלוגנים אשר יעוצבו ויותקנו בגדול על צי משאיות הזבל של מערך האגף לחזות העיר. שלושה מהסלוגנים נבחרו על ידי תושבי רחובות באמצעות ההצבעות בעמוד הפייסבוק העירוני, ואחד נוסף נבחר על ידי וועדת השיפוט העירונית.

הסלוגן שצבר את מירב ההצבעות: "חזות העיר – זה בידיים שלנו: נאמנים לניקיון לעתיד של כולנו", הוגש על ידי בית הספר בן צבי. תלמידי בית הספר זוכים, בנוסף לפרסומים, גם באירוע הפנינג בית ספרי. בית הספר סמילנסקי הגיע למקום השני בשקלול ההצבעות עם הסלוגן "כשהאשפה לא סביבנו, יותר נעים ברחובות עירנו". בית הספר ע"ש רון ארד הגיע למקום השלישי עם הסלוגן "רחובות בוחרת נקי". השופטים בחרו את הסלוגן של בית הספר בארי בשדה: "צעד קטן לפח, צעד גדול לסביבה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "למשאיות האשפה בעיר תהיה מעתה חזות חדשה שהציבור בחר ויש לכך גם משמעות חינוכית. חלק מהשמירה על חזות העיר הוא החינוך של דור העתיד. תחרות הסלוגנים היא רק ההתחלה של קמפיין הסברה עירוני לניקיון ולשיפור נראות המרחב הציבורי. אני מודה לכל בתי הספר שהתגייסו לתחרות ולכל התושבים והתושבות שהשתתפו בהצבעה".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "התלמידים ובתי הספר שלחו סלוגנים טובים והיה לנו קשה לבחור מביניהם. חלק מהמטרות של מערכת החינוך העירונית היא להכין את התלמידים לחיים ולהטמיע בהם ערכים. ערכי האכפתיות, חינוך לניקיון ושמירה על הסביבה הם חלק מכך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר