הפנינג הבחירות לכנסת ברחובות
הפנינג הבחירות לכנסת ברחובות

עיריית רחובות תקיים תחרות לעידוד מיחזור שלטי בחירות

"שילוט חוזר" ברחובות: ביוזמת חברת מועצת רחובות, איטל בציר אלשיך, העירייה תקיים תחרות לעידוד מיחזור שלטי בחירות, במטרה לשמור על ניקיון המרחב הציבורי

פורסם בתאריך: 9.4.19 07:05

-->

גל פוזניאק, תושב רחובות, פעיל חברתי במרכז לצדק חברתי ובוגר הפקולטה לחקלאות, החליט לנצל את תקופת הבחירות כדי לקרוא לתושבי העיר ולתושבי ערים נוספות להתגייס למען מיחזור שלטי בחירות ולעשות בהם שימוש חוזר. פוזניאק עשה זאת גם בבחירות המקומיות האחרונות שנערכו לפני מספר חודשים, בפרויקט אשר נחשב להצלחה גדולה.

גל פוזניאק

 

לפרויקט הסביבתי "שילוט חוזר" הצטרפה עיריית רחובות והעומד בראשה רחמים מלול, וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר.

שלטי הבחירות עשויים מחומרים שונים וניתנים לשימוש חוזר ולמיחזור בדרכים שונות: כגדרות, סככות, כיסויים שונים, מפות, אלמנטים סביבתיים ועוד. על מנת לעודד את השימוש החוזר בהם ואת ניקיון המרחב הציבורי, עיריית רחובות תערוך תחרות עירונית של אופן המיחזור המקורי ביותר. כדי להשתתף בתחרות, מוזמנים התושבים החל ממחר (רביעי ה-10.4), יום לאחר הבחירות ועד ל-30.4 לאפריל לשלוח תמונות ולהציג באופן יצירתי את השימוש החוזר שנעשה עם השלטים שאינם מתכלים מהבחירות האחרונות: מהכנת שמלה ועד לכיסוי עבור קטנוע. התמונות הפופולריות ביותר (שיזכו במירב הלייקים בשקלול עם בחירת ועדה מיוחדת בנושא) יזכו בפרסים.

ראש העיר רחמים מלול:" עיריית רחובות שמחה לקדם את נושא המחזור ומברכת על היוזמה של תושב העיר ושל חברת המועצה איטל בציר אלשיך".

איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק חדשנות, אסטרטגיה ויזמות: "זו הפעם הראשונה שאנו מקדמים יוזמה כזאת בעיר ואני משוכנעת שנצליח לעשות שימוש חוזר בשלטים. בנוסף, נקיים תחרות עירונית לקידום ופרסום הפרויקט "שילוט חוזר" ואני קוראת לתושבי העיר לעזור באיסוף השלטים למיחזורם ועל הדרך גם לזכות בפרס. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לסגן ראש העיר יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר, על תמיכתו בפרויקט וסיועו להצלחתו".

גל פוזניאק: "אני שמח שהעיר שלי הרימה את הכפפה ובהזדמנות זאת אני יוצא בקריאה ליתר הערים להצטרף למהלך. גם ראשון לציון השכנה נתנה את אישורה לפרויקט ובטוחני שיהיו עוד ערים נוספות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר