תכנית סטרייב
תכנית סטרייב

תושבי רחובות מקבלים הזדמנות להשתלב בשוק העבודה

רוצים להשתלב בשוק העבודה? אתם מוזמנים לכנס חשיפה לתכנית "סטרייב" של המרכז העירוני לתעסוקה "הזדמנות"

פורסם בתאריך: 29.3.19 07:40

-->

ביום שלישי ה-2.4 בשעה 10:00 יתקיים כנס חשיפה לתוכנית סטרייב במרכז התעסוקה העירוני "הזדמנות" של האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, ברחוב הרצל 167. בכנס תוצג התוכנית שמטרתה לסייע לאנשים המתקשים למצוא עבודה.

אם אתם עובדים בעבודות זמניות, מחליפים מקומות עבודה בזמן קצר, מרגישים שאתם עובדים בעבודה שלא מתאימה ליכולותיכם או צרכיכם ורוצים לשנות את הכיוון התעסוקתי שלהם, כדאי לכם להגיע לכנס שבו תוצג התכנית שמטרתה להקנות ולחדד מיומנויות הנדרשות כיום בשוק העבודה. התוכנית פועלת במתכונת של קבוצת "בוטיק", בה זוכים המשתתפים ליחס אישי וליווי תעסוקתי צמוד לאורך התוכנית ועד כשנה לאחר סיומה בהתאם לצורך של כל משתתף, ללא עלות.

המשתתפים בתוכנית מקבלים כלים ומענה מקצועי לכל שאלה העוסקת בשוק העבודה החל מאיפה מחפשים משרות ועד התנסות אישית בראיונות עבודה אל מול מראיינים ממקומות עבודה שונים המגיעים להתארח בתוכנית ולעזור למשתתפים בתהליך הלמידה וההתמקצעות.

רוני, בוגר התוכנית, מספר על ההתקדמות וההצלחה האישית במהלך התוכנית ולאחריה: "החלום שלי היה לשנות את המקצוע שלי. בתחילת התוכנית הייתי ביישן, לא כל כך דיברתי ולאט לאט צברתי ביטחון. התוכנית לימדה אותי איך להציג את עצמי בראיון עבודה, כיצד פונים אל לקוחות ואיך לעבוד נכון מול מנהל. התוכנית הקנתה לי כלים חשובים לחיים שבאמצעותם יצאתי לשוק העבודה בטוח בעצמי ועם מוטיבציה להצליח והתוצאות מדברות בעד עצמן. היום אני עובד בעבודה שרציתי ושתואמת את היכולות שלי ובה אני מרגיש סיפוק והגשמה עצמית. אני ממליץ בחום לכל מי שרוצה לעשות שינוי בחיים, מי שמרגיש תקוע בפן התעסוקתי, לקחת חלק בתוכנית סטרייב. זו הזדמנות מצוינת שרק יכולה לעזור ולקדם אתכם לעבר החלומות שלכם".

ניתן לקבל פרטים נוספים ולהירשם במרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, בבית לרום – הרצל 167, קומה 1, או בטלפון: 086705330.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר