עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

משפחת מצוקה מרחובות צברה חוב ארנונה של 37 אלף שקלים. העירייה נאלצה להגיש נגדה תביעה

משפחת מצוקה מרחובות צברה חוב ארנונה של 37 אלף שקלים. עובדת סוציאלית של העירייה יצאה להגנת המשפחה, אך עיריית רחובות טוענת כי אינה רשאית לוותר על חוב ארנונה ומחויבת משפטית לפעול לגבייתו

פורסם בתאריך: 27.3.19 07:15

-->

עיריית רחובות נאלצה להגיש באחרונה תביעה להחזר חוב כנגד משפחה שנמצאת במצוקה כלכלית קשה ואף מקבלת סיוע של אגף הרווחה בעירייה, בין היתר בתרומות מוצרי מזון.

ל"ערים" נודע כי במשך שבע השנים האחרונות הצטבר בעירייה חוב ארנונה של המשפחה, שהגיע לסכום של למעלה מ-37 אלף שקלים. עובדת סוציאלית של העירייה שמטפלת במשפחה ומכירה את מצבה, יצאה להגנת המשפחה ופנתה להוצאה לפועל בשמה של האם, בבקשה להנחה בגובה החוב ולפריסת תשלומים. העובדת הסוציאלית הסבירה שהמשפחה מוכרת ומטופלת באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות בשל מצוקה כלכלית, שהמשפחה מונה 11 נפשות, כולל שלושה קטינים, וגרה בדירת שלושה חדרים של עמידר. הדירה נמצאת במצב תחזוקתי ירוד, מוזנחת והריהוט דל. האם עושה ככל שביכולתה לפרנס את המשפחה, אבל מתקשה במימון ההוצאות היום יומיות ונעזרת בתרומות מזון שמגייסים עבורה שירותי הרווחה העירוניים.

עוד מפורט בפניית העובדת הסוציאלית אל העירייה: "מדובר במשפחה שנמצאת במצוקה כלכלית קשה. נטל ניהול משק הבית ומימון הוצאות הבית והילדים על האישה, שמתקשה במימון הוצאות היום יום ונעזרת בנו בתרומת מוצרי מזון. אודה על הסיוע למשפחה".

למרות ניסיון העזרה של העובדת הסוציאלית, בעירייה מסבירים כי ידיהם כבולות ואומרים בתגובה: "האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות יוכל לסייע ככל שניתן למשפחה המדוברת. לצערנו, על פי החוק, עיריית רחובות אינה רשאית לוותר על חוב ארנונה ומחויבת משפטית לפעול לגבייתו. מדובר בחוב בן מספר שנים שטרם שולם למרות פעולות אכיפה מנהליות מקדמיות. מדובר במשפחה אשר הייתה מוכרת לרווחה, ומכאן מכתבה של העובדת הסוציאלית שניסתה לסייע להם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר