האשפה ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה
פח מוטמן ברחוב סטולבוב 2 שבשכונת קרית משה

עושים פסח: עיריית רחובות פותחת במבצע לתיקון והחלפת מוטמנים פגומים בעיר ורכישת מאות פחים חדשים

עיריית רחובות מגבשת מכרז להכנסת פחים מוטמנים חכמים לעיר, ביוזמתם של ראש העיר רחמים מלול וסגנו יניב מרקוביץ'. עוד לפני כן, עד חג הפסח יוחלפו מוטמנים פגומים שניזוקו ויירכשו מאות עגלות אשפה בעלות של מאות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 25.3.19 08:50

-->

רחובות הייתה האחת הערים הראשונות בארץ שהציבה מוטמנים ברחבי העיר, אך מאז ועד היום לא הוחלפו סוגי המוטמנים ולא הוכנסה בהם טכנולוגיה חדשה שיכולה להביא לחסכון בעלויות ולהקטנת המפגעים הנגרמים מאותם פחים. בימים אלו נערכת עיריית רחובות למכרז לקראת הדור הבא של הפחים המוטמנים: פחים נסתרים שכמעט ואינם תופסים את שטח המדרכה ומצוידים בחיישנים חכמים.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "ראש העיר, צוות האגף ואני למדנו את הנושא בחודשים באחרונים במטרה להביא בשורה אמיתית בתחום המוטמנים בעיר. התחלת החלפת המוטמנים תיקח עוד מספר חודשים, מאחר ונדרש מכרז חדש והכנת מפרטים טכניים תואמים. בהחלטה משותפת החלטנו לתקן באופן מידיי את המוטמנים הפגומים ובמקרה הצורך אף להחליפם, וזאת ללא שום קשר להליך ההחלפה אותו אנו מתכננים בעתיד".

לצורך יציאה למכרז זה נשכרו שירותיה של חברת אורבניקס, המתמחה בתחום הסביבה על מנת לייעץ לעיריית רחובות כיצד לבנות את המכרז בצורה המיטבית. בפחים המוטמנים החכמים יוטמעו חיישנים שיאפשרו שליטה מלאה של מרכז בקרה, יעבירו מידע על מצב הפסולת בכל פח והפינוי יבוצע לפי הצורך.

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

בעיריית רחובות נערכים לחגים ולקיץ הקרב ומבקשים לייעל ולשפר את המערך הקיים, ולפיכך קוראים לכל מי שידוע לו על מוטמן פגום, לא תקין, ללא מכסה, לא בטיחותי – לפנות למוקד העירוני ולדווח על מנת שניתן יהיה להחליפו בהקדם האפשרי ולהעניק שירות עד לסיום הליכי המכרז.

על פי הערכות העירייה, תיקון המוטמנים הקיימים יעלה מאות אלפי שקלים. בנוסף, הוזמנו מאות עגלות אשפה אשר יגיעו בימים הקרובים במטרה להשלים את החוסרים הקיימים ברחבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר