גבי אשכנזי בכנס ברחובות
גבי אשכנזי בכנס ברחובות

גבי אשכנזי בכנס בחירות ברחובות: "'כחול לבן' תשב עם הליכוד, אבל בלי ביבי"

רב אלוף במיל׳ גבי אשכנזי, ממנהיגי ״כחול לבן״, הגיע לרחובות לטובת כנס בחירות בהשתתפות מעל ל-300 איש. בין היתר ציין: "כשהיה איום קיומי על המדינה (הכור הגרעיני בסוריה) תקפנו אותו והשמדנו אותו, לא דיברנו"

פורסם בתאריך: 14.3.19 07:40

-->

אמש (רביעי) רב אלוף במיל׳ גבי אשכנזי, ממנהיגי ״כחול לבן״, הגיע לרחובות לטובת כנס בחירות בהשתתפות מעל ל-300 איש.

על האירוח וההפקה של בכנס הופקד ממלא מקום ראש העירייה זהר בלום (יש עתיד), שאף פתח את האירוע והזמין לבמה מועמד נוסף של ״כחול לבן״ לכנסת, תושב העיר גדי יברקן. יברקן הציג את משנתו הציונית והערכית ואחריו עלה אשכנזי לנאום.

זהר בלום

 

גדי יברקן

גדי יברקן

 

בנאומו הדגיש אשכנזי את מחויבותו לביטחון המדינה ואזרחיה, ואת המחיר שהוא מוכן לשלם עם הכניסה לפוליטיקה לטובת מדינת ישראל. בהמשך ענה אשכנזי לשאלות רבות של הקהל, ובין היתר הסביר שצריך לעסוק יותר בעשייה ופחות בציוצים בטוויטר ובסרטונים בפייסבוק.

אשכנזי: ״כשהיה איום קיומי על המדינה (הכור הגרעיני בסוריה) תקפנו אותו והשמדנו אותו, לא דיברנו. מיטות בבית חולים מוסיפים עם חלוקת משאבים נכונה ולא בציוצים".

לגבי ישיבה בקואליציה עם בנימין נתניהו אמר אשכנזי: "'כחול לבן' תשב עם הליכוד, אבל בלי ביבי. לא נוכל לתקן הכול ביום אחד, אבל בשביל לתקן נכנסתי לפוליטיקה. אדם נורמלי לא נכנס בדרך כלל לפוליטיקה, יש לזה מחירים".

אחרי האירוע הודה אשכנזי לקהל, לחץ ידיים, החליף חוויות עם עשרות קצינים שהיו פקודיו והגיעו לברכו, והקדיש זמן מיוחד לישיבה קצרה עם חברי רשימת ״החינוך בראש״ של זהר בלום, שמובילים כעת את הקמפיין של ״כחול לבן״ בעיר רחובות.

גבי אשכנזי בכנס ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר