דוד מנצור
דוד מנצור

דוד מנצור, מנהל הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, הודיע על סיום תפקידו

השבוע פורסם לראשונה ב"ערים" כי הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ופרויקט "עיר ללא אלימות" ברחובות מאחדים כוחות ומשאבים. בעקבות המהלך החליט דוד מנצור לסיים כהונה בת 4 שנים כמנהל הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול בעיר. מנצור: "אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת"

פורסם בתאריך: 12.3.19 19:22

-->

השבוע פורסם לראשונה ב"ערים" כי הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ופרויקט "עיר ללא אלימות" ברחובות מאחדים כוחות ומשאבים. את פרויקט "עיר ללא אלימות" ברחובות ניהל עד עתה אבי פיטרו, שמילא את התפקיד כשבע שנים, ואת הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ניהל דוד מנצור. בעירייה הוחלט כי מעתה פיטרו יעמוד בראש הפרויקט החדש שיכלול את שני הגופים, בעוד מנצור יהיה סגנו.

היום (שלישי) הודיע מנצור כי הוא החליט לסיים את תפקידו.

בהודעה ששחרר בדף הפייסבוק שלו הסביר מנצור: "חברים יקרים, לאחר כ-4 שנים אני מסיים את תפקידי כמנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול בעיריית רחובות. אני רוצה להודות לעובדי העירייה, לכל אנשי החינוך בעיר, הפיקוח החינוכי, אנשי הרווחה, השיטור העירוני, משטרה, בית הספר להורים ולמנחות הנהדרות, מתנדבי סיירת ההורים העירונית, למלגאים, לפלטפורמה, אנשי עירונוער, רשת המתנ"סים, רוטרי, שירות מבחן, ההנהגה ההורית, חברי המועצה, לפעילים בשכונות, אנשי הרשות הלאומית ולקולגות שלי בערים אחרות, לעובדים המדהימים שלי, שבזכותם הצלחנו ולו במעט לחולל שינוי. תודה מיוחדת לזהר בלום, ממלא מקום ראש העיר, על הרוח הגבית לאורך הדרך אני מאחל למחליפי אבי פיטרו המון הצלחה בהמשך הדרך. אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת, עדכונים בהמשך".

מנצור, בעל תואר שני בניהול יישוב סכסוכים ומשא ומתן, איש שירותי הביטחון לשעבר, היה מנהל עיר ללא אלימות, המטה לבטיחות בדרכים ומנכ"ל חברת סטארטאפ בעברו. במהלך 4 שנות כהונתו כמנהל הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, הוביל תכניות תהליכיות, טיפוליות ואסטרטגיות בעיר בנושא מניעת התנהגויות סיכון.

ל"ערים" נודע כי מנצור, המשמש כיו"ר ומנכ"ל "העמותה הישראלית לדיור מושלם", יוצא לדרך חדשה בתחום מיזמים חברתיים עסקיים.

בעיריית רחובות הגיבו להודעתו של מנצור בתקווה כי זה ישנה את דעתו וציינו: "אנו מוקירים ומעריכים את העשייה הרבה של דוד מנצור וההישגים שלו במסגרת תפקידו. לפיכך אנו מקווים כי הוא ייענה לבקשתנו, ישנה את דעתו ויישאר עמנו״.

הודעתו של דוד מנצור


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר