מנהלת האגף לשירותים חברתיים אירית שיפריס
מנהלת האגף לשירותים חברתיים אירית שיפריס

הרשת החברתית של עיריית רחובות למשפחות חד הוריות מתרחבת

היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות הקימה ומפעילה בשנתיים האחרונות רשת חברתית למשפחות חד הוריות בעיר, הכוללת פעילויות מגוונות עבור ההורים והילדים. בימים אלה קולטים שם משפחות חדשות

פורסם בתאריך: 11.3.19 09:38

-->

היחידה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות הקימה לפני כשנתיים רשת חברתית במיוחד למשפחות חד הוריות מהעיר. המפגשים למשפחות חד הוריות נערכים באגף לשירותים חברתיים אחת לחודש, בימי רביעי בשעות אחר הצהריים, ברחוב הנביאים 8. מטרות הפעילות הינן חיזוק רשתות התמיכה בין המשפחות וחיזוק הקשר הורה-ילד על ידי פעילויות הורים וילדים. במסגרת הפעילות נערכות גם סדנאות העצמה והורות להורים, במקביל לפעילות העשרה חווייתית לילדים.

הפעילות מתאימה להורים ולילדים בגילאי 6-12 והיא ללא עלות, כאשר האימהות החד הוריות שותפות לתכנון וקיום הפעילות לאורך השנה.

אתי , אחת המשתתפות, מספרת על החוויה: "זו פעילות חברתית שתורמת לילדים. כאמא זה מעניק לי הרגשה טובה, זמן איכות עם הילדות. כיף לי לראות אותן, שהן נהנות וצוברות חוויות. הן גם נפגשות עם חברות, הסביבה נחמדה להן, הן מרגישות בנח. יש גם פינוקים בפעילויות והרגשה של בית. עבורי הסדנאות מחכימות. טוב לשמוע שסך הכל "אני בסדר". העובדה שמגיעים בעלי מקצוע ואומרים שאני מתנהלת בסדר ושהבעיות פתירות, זה חשוב. במקביל, אני מקבלת טיפים לשיפור ולהתקדמות".

חבר המועצה ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עו"ד שמוליק בר דאנזאן: "חדשנות בשירות היא גם התאמה של המענה לצרכים באגף לשירותים חברתיים. אני קורא למשפחות חד הוריות להצטרף לרשת החברתית שלנו וליהנות מחברה מצוינת וליווי מקצועי ורגיש".

עו״ד שמוליק בר דאנזאן

 

רכזת היחידה לעבודה קהילתית, חגית קמפלר: "אני רואה חשיבות רבה לקיומה של הרשת החברתית. מתוך ההיכרות המקיפה עם האימהות החד הוריות ניכר כי הן חשות בדידות וחוסר במערכות תמיכה. מטרת הרשת החברתית ליצור קשרים בין המשפחות ועזרה הדדית וכן להיות קשובים לקשיים שהן מעלות".

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "הצוות לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים בעירייה פועל לאורך שנים למען אימהות חד הוריות בעיר".

לפרטים נוספים על הפעילות ולהצטרפות, ניתן לפנות לאגף לשירותים חברתיים, לעו"ס סלי טוביאק- פרנק בטל': 089485921.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר